معاون مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر:

ایستگاه‌های نشاط در شهرها و روستاهای استان بوشهر برپا می‌شود

معاون مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر از برپایی ایستگاه های نشاط در تمام شهرها و روستاهای استان در قالب طرح نشاط اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر محمد مظفری صبح چهارشنبه در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی و هنری مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی گفت: بعد از اجرای موفق مرحله اول طرح نشاط اجتماعی در دو شهر گناوه و بوشهر، مرحله دوم این طرح در تمام شهرهای استان اجرایی خواهد شد.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری را از برنامه‌های اصلی این طرح دانست و افزود: دستگاه‌ها و سازمان‌های فرهنگی و هنری باید برای تغذیه مناسب این طرح و اجرای آثار فاخر در این طرح برنامه‌های مدون و مستمری داشته باشند.

وی اجرای نمایش‌های خیابانی، موسیقی، برپایی میزهای قصه‌گویی و نمایش خلاق، نقالی کودکان، نمایشگاه‌های عکاسی و نقاشی و جشنواره‌های فیلم کوتاه، فیلم‌های موبایلی و عکاسی و همایش‌هایی با موضوع گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی را از جمله برنامه‌های طرح نشاط اجتماعی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: برنامه های متنوعی نیز در حوزه‌های تفریحی و ورزشی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده که در سراسر استان بوشهر اجرا خواهد شد.

مظفری با بیان اینکه این طرح از آذر تا اسفند سال جاری با هدف آموزش عمومی به مردم در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سراسر استان برگزار خواهد شد افزود: در تمام شهرها و روستاهای استان ایستگاه‌های ثابتی در یکی از مراکز عمومی راه‌اندازی خواهد شد وبرنامه های فرهنگی، ورزش، تفریحی و آموزشی با اطلاع قبلی در حضور مردم به اجرا درخواهد آمد.

معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: سازمان های مردم نهاد به عنوان مجری اصلی این طرح ها هستند و شهرداران، فرمانداران،بخشداران و دهیاران سراسر استان به عنوان حامیان این طرح در کنار سازمان های مردم نهاد حضورخواهند داشت.

انتهای پیام/پ

ایستگاه نشاط در روستاها و شهرهای بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.