مصاف مازندرانی های لیگ برتر والیبال با حریفان

کاله و سارویه به مصاف حریفان پایتخت نشین می روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هفته‌ هشتم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، گنبد، یزد و کاشان برگزار می‌شود و تیم های کاله و سارویه در تهران در دیدارهایی سخت باید به مصاف حریفان پایتخت نشین روند.

دو تیم بحران زده سارویه و سایپا که در رده‌های هشتم و دهم قرار دارند در دیداری حساس به مصاف هم می ‌روند و سه امتیاز این دیدار می تواند مجوز فرار از بحران باشد.

سایپا که پس از کسب نتایج ضعیف ژیوکوف، سرمربی بلغاری خود را بر کنار کرد، امیدوار است با هدایت شعبان خمسه و کادر داخلی بتواند دوباره به روزهای خوب خودش بر گردد و سارویه هم که از ابتدای فصل تا به این جا هم چنان مشکلات مالی در آن ادامه‌ دارد با تعصب بازیکنانش به دنبال پیروزی است.

سایپا با سه برد و چهار باخت ۹ امتیاز دارد و در جایگاه هشتم ایستاده و سارویه با دو برد و پنج باخت و کسب هفت امتیاز در رده دهم قرار دارد.

در آخرین دیدار هفته‌ هم کاله مازندران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز اول آذر ماه در خانه والیبال مهمان تیم قدرتمند بانک سرمایه و شاگردان مصطفی کارخانه ای است که تا به این جای فصل به هیچ تیمی حتی یک امتیاز هم نداده است و با هفت برد و ۲۱ امتیاز قاطعانه در صدر جدول جای دارد.

شاگردان بهروز عطایی با وجود یک بازی کمتر با چهار برد و دو باخت ۱۲ امتیاز دارند و در مکان پنجم ایستادند.

انتهای پیام/ م

رقابت تیم های والیبال کاله و سارویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار