شروع فعالیت نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان

فعالیت نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان در محل نمایشگاه بین المللی استان شروع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  رحیم جلیلی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان یکی از نمایشگاه های خوب ما است که هر سال در تقویم نمایشگاه های صنعت ساختمان گنجانده و به سراسر کشور ارسال می شود و امسال توفیق داریم هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۱۳۰شرکت از استان‌های خوزستان، تهران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، فارس، یزد، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی و گلستان حضور دارند.

جلیلی با بیان اینکه امسال از نظر اقتصادی نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوب تری نداریم اما در عین حال با استقبال خوب تولیدکنندگان و شرکت از نمایشگاه مواجه شدیم، تصریح کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان فضایی بالغ بر ۶ هزار متر مربع به خودش اختصاص داده است و مخاطبان اصلی این نمایشگاه نظام مهندسی ساختمان، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و انبوه سازان هستند که هرکدام تعداد زیادی اعضا دارند که از این نمایشگاه بازدید دارند .

وی افزود: با روندی که در پیش گرفتیم پیش بینی می کنیم در سال های آینده این موضوع نمایشگاهی را به تعداد بیشتر ارتقا و گسترش دهیم به عنوان مثال نمایشگاه های خاص آسانسور و یا در و پنجره داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان  عنوان کرد: امسال هم توانستیم۳۰ نفر از کشور عراق دعوت کنیم تا از نمایشگاه بازدید داشته باشند و امیدواریم سال آینده حداقل ۱۰ واحد از کشورهای خارجی جهت شرکت در نمایشگاه دعوت کنیم.

انتهای پیام/م

آغاز به کار فعالیت نمایشگاه صنعت ساختمان در خوزستان

    

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار