نظرسنجی: بیشتر آمریکایی‌ها معتقدند ترامپ به مردان بیش از زنان احترام می‌گذارد

نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که دونالد ترامپ رویکردی تبعیض‌گرایانه دارد و به زنان به اندازه مردان احترام نمی‌گذارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، نتایج نظرسنجی «دانشگاه کوینیپیاک» آمریکا نشان داد بیشتر آمریکایی ها معتقدند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به مردان بیش از زنان احترام می گذارد.

نتایج این نظرسنجی نشان داد: 59 درصد آمریکایی ها معتقدند رئیس جمهور آمریکا به زنان به اندازه  مردان احترام نمی گذارد و 34 درصد با این نظر مخالف بودند.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان داد 66 درصد شرکت کنندگان، که جمهوری خواه بودند، اعلام کردند رئیس جمهور آمریکا به زنان همانند مردان احترام می گذارد. فقط 27 درصد آنها خلاف این نظر را بیان کردند.

در این نظرسنجی 38 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند از عملکرد ترامپ رضایت دارند. 55 درصد هم اعلام کردند از عملکرد رئیس جمهور آمریکا رضایت ندارند. در نظرسنجی های مختلف دانشگاه کوینیپیاک، تاکنون سطح محبوبیت ترامپ بالای 40 درصد گزارش نشده است.

این نظرسنجی در پی انتشار گزارش‌های مختلف درباره آزار و اذیت جنسی زنان در آمریکا منتشر شده است. تعدادی از مقامات ارشد حوزه سیاست، تجارت و رسانه در آمریکا در هفته های اخیر با اتهامات آزار و اذیت جنسی زنان مواجه شده اند. از جمله این افراد می توان به «روی مور»، قاضی سابق آمریکایی در آلاباما، «ال فرنکن»، سناتور ایالت مینه سوتا و «جان کانیرز» نماینده دموکرات اشاره کرد.

خود ترامپ هم تاکنون چندین بار به آزار و اذیت جنسی زنان متهم شده است. اتهامات جنسی علیه ترامپ از ژوئیه 2016 با انتشار یک نوار ویدئویی از وی آغاز شد. در این نوار که مربوط به سال 2005 است، دونالد ترامپ با «بیلی بوش»، مجری یک برنامه تلویزیونی با استفاده از کلماتی زشت و رکیک در خصوص رابطه با زنان صحبت می کند.

پس از انتشار این نوار ویدئویی، دست کم 11 زن اعلام کردند که دونالد ترامپ بدون رضایتشان به آنها نزدیک شده است. دونالد ترامپ در آن زمان هم مدعی شده بود که همه این اتهامات ساختگی هستند و او قربانی بزرگترین تخریب سیاسی در تاریخ آمریکا شده است. به دنبال انتشار این اخبار، کاخ سفید هم مدعی شد زنانی که ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده اند، دروغ می گویند!


انتهای پیام/

تفاوت جنسیتی قائل شدن ترامپ میان مردان و زنان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار