در هفته پژوهش و فناوری؛

رونمایی از ۳ نوآوری شرکت‌های دانش بنیان فارس/برنامه‌های ویژه هفته پژوهش در فارس از چهارم تا دهم آذرماه

رئیس پارک علم و فناوری استان فارس از رونمایی ۳ نوآوری شرکت‌های دانش بنیان فارس، در هفته پژوهش و فناوری خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرید مُر رئیس پارک علم و فناوری استان فارس گفت: ۳ نوآوری شرکت‌های دانش بنیان فارس در قالب طرح‌های تولید پیش داروی ضد سرطان تاکسول، رنگ مقاوم دربرابر حرارت، جریان الکتریکی و خوردگی با نام «سنتر نانو گرافن» و ابزار تمیزکننده دهانه چاه به کمک امواج فراصوت همزمان با هفته پژوهش و فناوری در سطح ملی رونمایی می‌شوند.

وی افزود: هفته پژوهش و فناوری امسال در ۲ سطح ملی و استانی برگزار می‌شود که رونمایی از این طرح‌های شرکت‌های دانش بنیان فارس در سطح ملی صورت می‌گیرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان فارس تصریح کرد: برنامه‌های ویژه هفته پژوهش و فناوری در سطح استان فارس از چهارم تا دهم آذرماه و در سطح ملی از ۲۲ تا ۳۰ آذرماه جاری برگزار می‌شود.

مُر ادامه داد: در هفته پژوهش و فناوری استانی از ۳ ایده و ۳ نوآوری برتر در این پارک رونمایی و برای شرکت در جشنواره ملی معرفی می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان فارس، شرکت‌های فعلی در پارک علم و فناوری فارس را ۲۴۱ شرکت دانش بنیان دانست و افزود: این پارک هم اینک ظرفیت پذیرش و میزبانی ۳۰۰ شرکت را دارد و با توسعه فضا در آینده نزدیک، این ظرفیت افزایش می‌یابد.

رئیس پارک علم و فناوری فارس بیان کرد: پارسال افزون بر ۴۰ درصد بودجه پارک صرف حمایت از شرکت‌ها شد که پیش بینی می‌شود این حمایت‌ها در صورت تداوم تنگنا‌های اعتباری با چالش‌هایی مواجه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ن

رونمایی از ۳ نوآوری شرکت‌های دانش بنیان فارس در هفته پژوهش و فناوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار