دعوت قالیباف برای فعالیت جهادی در مناطق زلزله زده

محمد باقر قالیباف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از گروه های جهادی برای حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه دعوت کرد.

دعوت قالیباف از مردم جهت فعالیت جهادی در مناطق زلزله زده کرمانشاهبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران که چندی پیش  برای کمک به نیروهای امدادرسان به مناطق زلزله زده غرب کشور سفر کرده است، امروز با انتشار پستی در صفحه  اینستاگرام خود،  از گروه‌های مردمی عمرانی و اجتماعی خواست برای فعالیت جهادی در مناطق زلزله زده کرمانشاه حاضر شوند.

محمدباقر قالیباف در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"در دو روز گذشته از چندین روستا و شهر زلزله دیده سرپل‌ذهاب بازدید کردم و از نزدیک در جریان دردها و مصائب این مردم مظلوم قرار گرفتم. سختی‌های مردم این منطقه از دوران جنگ شروع شده و امروز به خاطر زلزله روزهای سخت‌تری را می‌گذرانند. مردم از این به بعد نیازهای فوری و ضروری دارند که باید با تلاش کامل پیگیری شود و با توجه به افزایش سرما و برودت هوا حتما نیاز است مانند دوره امداد و نجات به شکل ضربتی در حوزه اسکان مردم وارد شویم. در این راه از گروه‌های مردمیِ عمرانی و اجتماعی دعوت می‌کنم با فعالیت جهادی بازوی ملت قهرمان ایران در این راه باشند. این کمک‌ها چه در تهیه کانکس، چادرهای بومی و مسکن دائم می‌تواند یاری‌بخش باشد. در این روزها همه می‌توانیم در دل مردم دانه امید بکاریم."

 دعوت قالیباف از مردم جهت فعالیت جهادی در مناطق زلزله زده کرمانشاه

انتهای پیام/

 پست اینستاگرامی جدید قالیباف از مناطق زلزله زده +عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
تسلیت به هموطنان عزادار زلزله زدگان کرمانشاه
آخرین اخبار