ولايتی در جمع خبرنگاران:

سردار سليمانی مالک اشتر زمان است

دبيركل مجمع جهانی بيداری اسلامی گفت: سردار سلیمانی هم در حقیقت، مالک اشتر زمان ماست.

سردارسليمانی مالک اشتر زمان استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه اجلاس "محبان اهل بیت و مسئله تکفیری ها"، با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی در فروپاشی خلافت خودخوانده داعش، اظهار کرد: سردار سلیمانی سردار بزرگ تاریخ اسلام است و همانگونه که مالک اشتر در رکاب امیرالمومنین علی (ع) را به عنوان یکی از سرداران بزرگ تاریخ اسلام می‌دانیم، سردار سلیمانی هم در حقیقت، مالک اشتر زمان ماست.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس محبان اهل بیت و مسئله تکفیری ها، گفت: برای اولین بار در تاریخ اسلام، اجلاس جهانی محبان اهل بیت (ع) تشکیل شده که محور این تجمع هم محبت اهل بیت (ع) است.

ولایتی با بیان اینکه همه مذاهب و فرق مختلف اسلامی یکی از ارکان اعتقادی شان محبت اهل بیت است، گفت: مجمع بیداری اسلامی این بار محور کار را بر دعوت کردن از محبان اهل بیت (ع) اعم از شیعه، سنی، فرق مختلف شیعه و فرق مختلف صوفیه و عرفای سراسر جهان قرار داد.

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی تصریح کرد: این اجلاس مستقیماً ترویج محبت اهل بیت و غیرمستقیم مقابله با آنانی که محور اعمال شیطانی شان، دشمنی اهل بیت و در رأس آن‌ها وهابیت است، گذاشته اند.

وی با بیان اینکه وهابیت احیای جاهلیت قبل از اسلام است، اضافه کرد: یعنی همان دشمنی که با حضرت محمد (ص) داشتند و امروز در لباس مقابله با پیروان اهل بیت (ع) کارشان به جایی رسیده که هرکس مُحب اهل بیت باشد را به فجیع ترین شکل از بین می‌برند و نمونه بارز آن داعش است.

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی تاکید کرد: به شکر خدا این اجلاس مصادف با پیروزی نهایی در عراق و سوریه علیه داعش و برچیده شدن بساط آن‌ها شد.

ولایتی اظهار کرد: این اجلاس فرصت بسیار خوبی است تا علما، نخبگان و بزرگان اسلام از فرق و مذاهب مختلف، درباره آینده اسلام و چگونگی محبت اهل بیت (ع) به عنوان محور اصلی وحدت تبادل نظر کنند چرا که دشمنان درصددند از اسلام چهره‌ای بسازند که مردم دنیا تصور کنند، اسلام واقعی همین کار‌هایی است که داعش انجام می‌دهد.

وی گفت: داعش با نام کاذب حکومت اسلامی  جنایت های زیادی مرتکب شد در حالی که روح اسلام از این‌ها بیزار است و تشکیل این اجلاس در حقیقت تئوریزه کردن محبت اهل بیت (ع) به عنوان محور وحدت بین مسلمانان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار