نشست علمی و تخصصی «تبیین گفتمان مقاومت و استکبار ستیزی» برگزار می‌شود

نشست علمی و تخصصی «تبیین گفتمان مقاومت و استکبار ستیزی» روز شنبه، در حسینیه الزهراء مجتمع امام خمینی(ره) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور سردار فضلی برگزار می‌شود.

نشست علمی و تخصصی «تبیین گفتمان مقاومت و استکبار ستیزی» برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نشست علمی و تخصصی «تبیین گفتمان مقاومت و استکبار ستیزی» شنبه( چهارم آذر) مصادف با روز بسیج، دولت مقاومت و استکبارستیزی ساعت 09:30 صبح در حسینیه الزهراء مجتمع امام خمینی(ره) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور سردار علی فضلی جانشین بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

در این نشست که گروه‌ها و نمایندگان کشورهای حوزه مقاومت نیز حضور دارند به اهمیت شکست داعش فرزند نامشروع استکبار جهانی از ابعاد مختلف پرداخته می‌شود.

معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی عباس خامه یار نیز از دیگر سخنرانان این همایش خواهد بود. همچنین از خانواده شهدای عالی‌قدر مدافع حرم و مقاومت تجلیل به عمل خواهد آمد. نمایشگاه عکس مقاومت و استکبار ستیزی نیز در حاشیه این همایش دایر خواهد شد.

این نشست نیم روزه به همت مرکز مقاومت بسیج و امور ایثارگران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با همکاری مرکز مطالعات فرهنگی و بین المللی، پژوهشگاه مطالعات جهان، مرکز مقاومت بسیج وزارت امورخارجه، مرکز مقاومت بسیج مجمع جهانی اهل بیت علیه السلام، مرکز مقاومت بسیج مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت و مرکز مقاومت بسیج سازمان حج و زیارت و در هفته شکوهمند بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار