سومین دوره کارآموزی قضائی در کرمان افتتاح شد

معاون منابع انسانی دادگستری کرمان از افتتاح سومین دوره کارآموزی قضائی خبر داد و گفت:تعداد پذیرفته شدگان سومین دوره کارآموزی قضائی در کرمان 21نفر می باشد.

سومین دوره کارآموزی قضائی در کرمان افتتاح شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ محمد باقر اسلامی معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان از افتتاح سومین دوره کارآموزی قضائی در کرمان خبر داد و گفت:تعداد پذیرفته شدگان سومین دوره کارآموزی قضائی در کرمان 21نفر می باشد. 

اس لامیصبح امروز در آئین افتتاحیه سومین دوره کارآموزی قضائی استان کرمان اظهار داشت:علیرغم اینکه طول مدت دوره های کارآموزی قضائی بین یک سال تا 15ماه تعریف می شود با تلاش مجموعه قضائی استان تواستیم مباحث آموزشی دومین دوره کارآموزی قضائی را در کمتر از یازده ماه به پایان برسانیم .


این مقام قضائی عنوان کرد:برگزاری بیش از 51کلاس علمی،30کلاس درس کارگاهی برای 31 کارآموز قضائی از اقدامات انجام شده در دومین دوره کار آموزی قضائی کرمان است .


وی با اشاره به اینکه به مدت 129روز کارآموزان به شعب مختلف دادگستری ،دادسرا و شورای حل اختلاف جهت انجام کارورزی معرفی شده اند،گفت:پس از برگزاری آزمون، کارآموزان در مناطق محروم استان مشغول به کار می شوند.

وی در خصوص وضعیت سومین دوره کارآموزی قضائی استان کرمان گفت:تعداد پذیرفته شده گان در این دوره 21نفر می باشد که از این تعداد 17نفر مرد و مابقی خانم می باشند .


اسلامی عنوان کرد:تعداد 11نفر از پذیرفته شدگان دارای مدرک کارشناسی،8نفر کارشناسی ارشد وهمچنین 2نفر حوزوی می باشند و 17نفر از پذیرفته شده گان بومی کرمان و 4نفر دیگر مربوط به استان سیستان وبلوچستان و اصفهان می باشند .


شایان ذکر است استان های تهران،قم،کرمان،مشهد،اصفهان،شیراز،تبریز وگیلان محل برگزاری دوره های کارآموزی قضایی در کشور می باشند.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار