ساعدی خبر داد

واژگونی خودرو کامیونت حامل یک دستگاه لیفتراک در بزرگراه آزادگان+عکس

فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت:یک دستگاه کامیونت حامل یک دستگاه لیفتراک، حین حرکت در بزرگراه آزادگان واژگون شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن ساعدی فرمانده آتش نشانان اعزامی اظهار کرد:با اعلام واژگونی یک دستگاه کامیونت حامل یک دستگاه لیفتراک به سامانه 125،نیروهای آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 8:15 صبح روز گذشته به مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان، قبل از ورودی خیابان خلیج فارس اعزام شدند.

واژگونی خودرو کامیونت حامل یک دستگاه لیفتراک در بزرگراه آزادگان

 فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت، یک دستگاه کامیونت حامل یک دستگاه لیفتراک حین حرکت در مسیر، ناگهان واژگون شده و مقدار زیادی گازوییل از باک کامیونت خارج شده و در سطح بزرگراه جاری شده بود.

وی ادامه داد: براثر این حادثه، راننده 35 ساله کامیونت از ناحیه دست و پا دچار آسیب دیدگی شده و قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی از اتاقک این وسیله نقلیه خارج شده بود.

واژگونی خودرو کامیونت حامل یک دستگاه لیفتراک در بزرگراه آزادگان

ساعدی افزود: آتش نشانان به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، جریان برق کامیونت را قطع کردند و پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، با کمک عوامل شهرداری مشغول خاک پاشی بر روی سطح لغزنده بزرگراه شدند.

وی در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی راننده مصدوم را برای مداوا تحویل امدادگران اورژانس دادند و پس از بازگرداندن کامیونت و لیفتراک به حالت اولیه با کمک جرثقیل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان راهور دادند.

واژگونی خودرو کامیونت حامل یک دستگاه لیفتراک در بزرگراه آزادگان

انتهای پیام/

واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار