راه اندازی و بهره برداری از زیرساخت های مناسب در جنوب کرمان

فرماندار شهرستان جیرفت گفت:با بهره برداری از اداره گمرک ،استاندارد ، اداره کل حمل و نقل و گاز رسانی به جیرفت٬ تحولی بزرگ در جنوب کرمان ایجاد شده است .

راه اندازی و بهره برداری از زیرساخت های مناسب در جنوب کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت صبح امروز در دیدار با فرمانده حفاظت فرودگاه های استان کرمان گفت:باتوجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جنوب کرمان برای استفاده از این ظرفیت ها باید زیر ساخت های لازم را آماده کنیم .

وی افزود : دولت تدبیر و امید در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در چند سال گذشته با تمام توان کار کرده است و زیر ساخت های اساسی از جمله فرودگاه جیرفت که پس از 6 سال تعطیلی دوباره فعالیت خود را شروع کرده و در حال خدمت رسانی به مردم هفت شهرستان جنوبی است.

امینی روش تصریح کرد: استقرار اداره گمرک ،استاندارد ،اتاق بازرگانی ،پایانه صادراتی و اداره کل حمل ونقل وپایانه ها ،گاز رسانی به شهرستان جیرفت٬ راه اندازی و بهره برداری از این زیر ساخت ها تحولی بزرگ در منطقه ایجاد کرده است .

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به اهمیت یگان حفاظت هواپیمایی در حراست از امنیت پرواز ها و مردم اظهار کرد : با وجود نیروهای مخلص و آموزش دیده و تجهیزات مناسب ، خدمت رسانی مطلوبی به مردم ارائه می شود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار