6 هزار و 800 دانشجو پذیرفته شده در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری‌

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری‌های استان اصفهان گفت: در دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهرداری‌های استان اصفهان 6 هزار و 800 دانشجو پذیرفته شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالفضل رسولیان امروز در مراسم بزرگداشت بیست و‌ پنجمین سالروز تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: یک ربع قرن از فعالیت دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور و یک دهه از عملکرد دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهرداری‌ها در استان اصفهان می‌گذرد.

وی‌افزود: تاکنون در دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهرداری‌های استان اصفهان 6 هزار و 800 دانشجو پذیرفته شده که از این میان 3 هزار و 800 نفر دانشجوی این مرکز و 2 هزار و 650 نفر تا پایان شهریور امسال فارغ التحصیل شده‌اند و یک هزار و 500 نفر از این تعداد از پرسنل شهرداری‌ استان اصفهان بودند.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری‌های استان اصفهان درباره آمار جذب دانشجوی 3 سال اخیر گفت: در سال 94 تعداد 554 نفر، 460 نفر در سال 95 و در مهر سال 96 با تکمیل ظرفیت 470 نفر دانشجو تاکنون جذب این دانشگاه شده‌اند‌.

وی تأکید کرد: در این حوزه تلاش شده تا رشته‌های مأموریت‌گرا ارائه شود و هم اکنون در همین رابطه 20 رشته جدید تعریف شده و سرفصل‌های دروس در حال تدوین هستند و از مهر ماه سال بعد ارائه خواهند شد.

رسولیان در پایان یادآور شد: هم اکنون نیز در مقطع کارشناسی 7 رشته و 18 رشته کاردانی ارائه شده است.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم بزرگداشت بیست و‌ پنجمین سالروز تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.