احترام به ارباب رجوع و حفظ آبروی انسان‌ها اساسی‌ترین شاخصه‌های مسئولان گزینش

معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال گفت:گزینشگران باید با حفظ حرمت و آبروی انسان‌ها و با قضاوت به دور از غرض ورزی، افرادی را انتخاب کنند که برای کشور و نظام منشاء خیر باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حمید درخشان نیا امروز در همایش فرماندهان بسیج و مسئولان گزینش سازمان ثبت احوال کشور در مشهدافزود:احترام به ارباب رجوع و حفظ آبروی انسان‌ها باید از اساسی‌ترین شاخصه‌های مسئولان گزینش باشد.

وی ادامه داد: یک برخورد نامناسب با مردم نگرش آن‌ها نسبت به نظام را تغییر می‌دهد لذا برای رشد و رسیدن به توسعه باید اخلاص داشته باشیم. مردم نباید اعتمادشان به کارگزاران را از دست بدهند چرا که اعتماد در طول زمان به وجود می‌آید، ولی در یک لحظه از بین می‌رود.

معاون استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: گزینشگران باید با هوشیاری عمل کرده و نگذارند از ورود نیرو‌های کارآمد که وجود آن‌ها برای سازمان‌ها ضروری است، جلوگیری شود.

سیدجواد حسینی افزود: این هنر گزینشگر است که در عین انتخاب نیرو‌های شایسته برای سازمان، به گونه‌ای رفتار کند که راه بر نیرو‌های توانمند و کارآمد بسته نشود.

وی با تاکید بر اینکه نباید با مشغول کردن خود به فرعیات از اصول اصلی بازبمانیم، گفت: هم اکنون توجه به اشتغال و تولید و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اصول اساسی در کشور است لذا نباید اصول را فراموش کرد و به فروع پرداخت.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: آمریکا با مطرح کردن دکترین نظام جهانی به دنبال تغییر وابستگی کشور‌ها به خود از وابستگی مکانیکی به ارگانیکی است، اما به واسطه وجود نیرو‌های بسیجی و ایثارگر در جمهوری اسلامی ایران، نتوانست این طرح را در کشور ما پیاده سازد.

حسینی با اشاره به پایان سیطره داعش در دنیا، افزود: مسلمانان باید همواره پرچمدار حرمت نهادن به حریم انسانی باشند.

همایش فرماندهان بسیج و مسئولان گزینش سازمان ثبت احوال کشور در مشهد امروز آغاز شده و تا دوم آذرماه ادامه دارد.

 
انتهای پیام//ف.ج
 

برگزاری همایش فرماندهان بسیج و مسئولان گزینش سازمان ثبت احوال کشور در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.