ویزیت رایگان 60 بیمار در رودبار جنوب

در هفته بسیج 60 بیمار در شهرک انقلاب رودبارجنوب به همت بهداری ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان به صورت رایگان ویزیت شدند.

ویزیت رایگان 60 بیمار در رودبار جنوببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ در راستای خدمت رسانی به مردم و ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در هفته بسیج 60 بیمار در شهرک انقلاب رودبارجنوب به همت بهداری ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان به صورت رایگان ویزیت شدند.

جرجندی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب درجمع خبرنگاران گفت: خدمت رسانی به مردم محروم که ولی نعمتان انقلاب هستند درحقیقت بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی است، خدمت به محرومین از جمله اقدامات بسیج در راستای محرومیت زدایی است.

وی افزود: هر سال به منظور ارج نهادن به رشادت‌ها و ایثارگری های بسیجیان و در جهت ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی ویزیت رایگان بسیجیان و عموم مردم در این شهرستان صورت می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب تصریح کرد: در این طرح حدود 60 نفر از مردم شهرک انقلاب شهرستان رودبارجنوب توسط پزشک بسیجی به صورت رایگان ویزیت شدند.

در پایان این برنامه پزشک مرکز با توجه به فرارسیدن فصل سرما ، نکات آموزشی لازم را پیرامون بیماری های فصلی به اهالی منطقه ارائه کرد.

در آستانه هفته بسیج و به همت بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب و با همکاری مرکز بهداشت و درمان طرح ویزیت رایگان عموم مردم و بسیجیان در یکی از مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان انجام شد.

 

انتهای پیام/س


ویزیت رایگان 60 بیمار در رودبار جنوب به مناسبت هفته بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار