رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال: پورغلامی همچنان به کار خود در تیم ملی فوتبال جوانان ادامه می‌دهد

فریدون معینی گفت: با وجود حذف تیم ملی فوتبال جوانان از دور مقدماتی مسابقات آسیایی، پورغلامی هم چنان به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فریدون معینی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در حاشیه همایش دبیران هیات های فوتبال کشور گفت: این همایش بسیار مفید بود. برای اولین بار است که دبیران هیات ها گرد هم آمدند، از برنامه های مختلف آگاه شدند و برای رشد فوتبال طرح هایی را مطرح کردند. این اقدام ماندگار است و باید ادامه دار باشد. این نشست ها افکار را بهم نزدیک می کند، ارتباطات را سامان می دهد و باعث می شود مشکلات سراسر کشور با هم فکری برطرف شود.

معینی درباره سکوتش در مقابل حذف تیم جوانان در مسابقات آسیایی اظهار کرد: دلیل اصلی سکوت من آن است که  ابتدا باید همه اطلاعات گردآوری شود و با تفکر جواب این اتفاق را داد. شنبه جلسه کمیته فنی با حضور کادر فنی برگزار می شود تا جواب مردم فوتبال دوست داده شود.

او درباره برکناری فرهاد پور غلامی افزود: چنین چیزی مطرح نشده است و نباید هم مطرح شود زیرا اتفاقات زیادی در فوتبال رخ می دهد. نوسانات در فوتبال وجود دارد. اما آن چه که مهم است فرآیند کار است.

 رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره مشکلات فوتبال پایه اظهار کرد: هیچ کس برای فوتبال شکست نمی خواهد. از بازیکن گرفته است تا فدراسیون و کمیته ها. اما برخی مسائل ناگزیر است. در مقاطعی بازیکنان خوبی روی کار می آیند و موفقیت به دست می آید. باید اتفاقات فوتبال را پذیرفت و مسیر پیشرفت فوتبال را حمایت کرد.

معینی درباره از دست دادن میزبانی و انتخاب غلط پورغلامی خاطر نشان کرد:آزاد قبل از این درباره میزبانی توضیحاتی را ارائه داده است. اما درباره پورغلامی، من این نظرات را کامل رد نمی کنم. اما نباید زود قضاوت کنیم. اگر با اطلاعات کامل تری پاسخ گو باشیم شرایط بهتری ایجاد می شود.

انتهای پیام/

اظهارات معینی درباره تیم جوانان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار