استقرار 52 دستگاه دیالیز در بیمارستان بوعلی اردبیل

مدیر بیمارستان بوعلی اردبیل از استقرار 52 دستگاه دیالیز در بیمارستان بوعلی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا منصورحسینی، مدیر بیمارستان بوعلی اردبیل در بازدید امام جمعه اردبیل از بیماران کلیوی بیمارستان بوعلی در اردبیل اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی به بیماران کلیوی پنج دستگاه دیالیز برای بیمارستان بوعلی اردبیل خریداری شد که ارزش هرکدام از این دستگاه ها معادل 70 تا 100 میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه در حال‌حاضر 52 دستگاه دیالیز در بیمارستان بوعلی اردبیل مستقر است،‌ افزود: از لحاظ خدمات‌دهی به بیماران دیالیزی هیچ مشکلی در بیمارستان بوعلی وجود ندارد و خدمات به صورت رایگان و بیمه به بیماران ارائه می‌شود.

مدیر بیمارستان بوعلی اردبیل تصریح کرد: 295 بیمار دیالیزی در بیمارستان بوعلی اردبیل تحت خدمات‌رسانی هستند که از این تعداد 165 نفر مرد  و 130 نفر زن هستند که به صورت سه شیفته به این بیماران خدمات ارائه می‌ شود.

منصورحسینی از برطرف شدن دغدعه و نگرانی بیماران دیالیزی در اردبیل خبر داد و گفت: با همت دانشگاه علوم پزشکی استان و دستگاه های مربوط از لحاظ تجهیزات و خدمات‌رسانی به بیماران کلیوی مشکلی وجود ندارد و دغدغه‌های موجود در این رابطه برطرف شده است.

وی با اشاره به تجهیز و نوسازی بخش دیالیز بیمارستان بوعلی خبر داد و اظهار کرد: پرستاران و اکیپ این بیمارستان خدمت بی‌منت به بیماران را مبنای کار خود قرار داده‌اند که این امر رضایت مراجعه کنندگان را به دنبال داشته است.

وی بیان کرد: در حال‌حاضر 38 پرسنل در بخش دیالیز بیمارستان فعالیت دارند و مهم ترین اولویت ما ارائه خدمات مناسب به بیماران و مراجعه‌کنندگان است.

 انتهای پیام/ح

خرید 5 دستگاه دیالیز برای بیمارستان بوعلی اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.