با حکم معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛

اعضای شورای سیاست گذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شدند

اعضای شورای سیاست گذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حکم عبدالهادی فقهی زاده منصوب شدند.

اعضای شورای سیاست گذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شدندبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل ازروابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در احکامی جداگانه از سوی عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اعضای شورای سیاست گذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی (رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف)، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت ها؛ حجت الاسلام والمسلمین علی ملانوری مشاور تبلیغ و ترویج؛ عباس نظری راد مدیرکل اداره ارتباطات و هماهنگی ،اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج؛محمدمهدی عزیززاده رئیس دبیرخانه کمیسیون فعالیت های تبلیغی ترویجی؛امیر اشراقی مشاور اجرائی؛مرتضی خدمتکار معاون دفتر آموزش و توسعه مشارکت ها و سعید کریمی رئیس حوزه معاونت قرآن و عترت به عنوان اعضای شورای سیاست گذاری آزمون سراسری قرآن و عترت منصوب شدند.

در این احکام که به صورت جداگانه صادر شده ،آمده است :

با توجه به پیشینه و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عضویت در شورای سیاست گذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب می کنم.

امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در اجرای مطلوب این رویداد قرآنی در سال ١٣٩٦ موفق باشید.

این گزارش می افزاید آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم امسال با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار