بانوی کبدی کار ایلامی در رقابت های آسیایی

رئیس هیات کبدی استان ایلام گفت: فاطمه منصوری ورزشکار شایسته و مطرح تیم کبدی بانوان ایلام با پایان یافتن اردوهای تیم ملی به عنوان عضو ثابت تیم ملی انتخاب شد.

بانوی کبدی کار ایلامی در رقابت های آسیایی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛غلامرضا رئوفی  رئیس هیات کبدی استان ایلام بیان کرد: فاطمه منصوری از بازیکنان شایسته و مطرح این رشته ورزشی پس از پنج دوره حضور در اردوهای تیم ملی در آخرین اردو و پس از تایید مربیان در لیست نهایی تیم ملی کبدی ایران قرار گرفت.

وی اظهارکرد: همچنین در آخرین اردوی تیم ملی کبدی بانوان خانم ها فاطمه منصوری، فاطمه امیدی و هانیه منصوری از ورزشکاران توانمند این رشته حضور داشتند که در پایان یکی از نمایندگان ایلام به عضویت تیم ملی کبدی درآمد.

رئوفی افزود: زهرا یوسفی نژاد مربی تیم کبدی استان ایلام نیز در اردوهای تیم ملی کبدی بعنوان کمک مربی در کادر فنی حضور داشته است.

رئیس هیات کبدی استان ایلام یادآورشد: پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کبدی آسیا در بخش بانوان و دهمین دوره این مسابقات در بخش آقایان با حضور 19 تیم از دوم تا ششم آذر ماه در استان گلستان برگزار می شود.

رئوفی کشورهای شرکت کننده در این مسابقات را ایران، عراق، هندوستان، پاکستان، سریلانکا، کره جنوبی، ژاپن، تایلند، ترکمنستان و افغانستان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: رقیب تیم ایران در این مسابقات تیم هندوستان است که امیدواریم بازیکنان شایسته ایران این حریف را پشت سر گذاشته و به جایگاه شایسته ای در این مسابقات دست یابد.

انتهای پیام/ د

شرکت بانوی کبدی کار در رقابت های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.