برگزاری گل‌ریزان ویژه زلزله‌زدگان غرب کشور در اردبیل

گل‌ریزان ویژه حمایت از زلزله‌زدگان غرب کشور در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به ضایعه تلخ زلزله کرمانشاه، تصریح کرد: در نظر داریم گل‌ریزان جامعه ورزشی را با هدف حمایت از مردم زلزله‌زده کرمانشاه برگزار کنیم.

وی افزود: جامعه ورزشی استان خود را در غم و خسارت وارده بر هم‌وطنان کرمانشاهی شریک می‌داند و این گل‌ریزان با هدف جمع‌آوری کمک‌های جامعه ورزشی استان و اختصاص آن به مردم زلزله‌زده جمع‌آوری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تأکید کرد: ورزشکاران اردبیلی همواره با روحیه پهلوانی در میادین ورزشی حضور یافته‌اند و در عرصه‌های سخت و مشکلات در کنار مردم بودند.

بهتاج با ذکر مثالی به اهدای مدال ورزشکار اصلاندوزی به مردم زلزله‌زده و تلاش‌های علی دایی اسطوره فوتبال در جمع‌آوری کمک برای مردم کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: اینها گوشه‌ای از کمک‌های ورزشکاران انسان‌دوست استان به هم‌وطنان خود است.

وی با بیان اینکه گل‌ریزان با حضور داوطلبانه ورزشکاران در سالن دوهزارنفری تختی اردبیل برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد کمک مقبولی برای گشودن گرهی از مردم زلزله‌زده جمع‌آوری شود.

 

انتهای پیام/ع

جمع‌آوری کمک‌های جامعه ورزشی استان اردبیل به زلزله زدگان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار