ثبت‌نام آزمون دکترای ۹۷ آغاز شد

ثبت‌نام آزمون دکترای ۹۷ دانشگاه‌ها در سایت سازمان سنجش آغاز شد.

ثبت‌نام آزمون دکترای 97 آغاز شدبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت‌نام آزمون دکترای 97  در سایت این سازمان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: مهلت ثبت‌نام از روز چهارشنبه یکم آذرماه ۱۳۹۶ تا پایان روز سه شنبه هفتم آذرماه ۱۳۹۶ است.

سازمان سنجش به داوطلبان توصیه کرده است که طی مراحل ثبت‌نام از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود خودداری کنند  و در غیر این صورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل ثبت‌نام را دوباره انجام دهند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل می شود که در مراحل ثبت‌نام در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش داوطلبان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در روند ثبت‌نام، می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۰۰ به جز ایام تعطیل با این شماره‌۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۵۷  تماس حاصل کنند.

همچنین داوطلبان می توانند دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز) سال 97 را در سایت سازمان سنجش به نشانی http://www6.sanjesh.org/download/doctori1397/Booklet-Doctory-2-1397.pdfدریافت کنند.

انتهای پیام/

زمان آغاز ثبت‌نام آزمون دکترای 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار