پیام امام جمعه یزد درپی پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل داعش

امام جمعه یزد پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل داعش را به فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدضله العالی) تبریک گفت.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  امام جمعه یزد به مناسبت پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل داعش را به فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدضله العالی) تبریک گفت.

دراین پیام آمده است:
پیروزی قدرتمندانه سپاه اسلام به فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدضله العالی) و مجاهدت های سرداران و رزمندگان عزیز به ویژه سردار سلیمانی در جبهه نبرد با داعش بسی مایه افتخار و عزت است.

این گروه بدسرشت که تاریخ پانصد ساله گذشته جهان، همانند آن را به خود ندیده است متأسفانه به اسم اسلام زشت ترین و وحشیانه ترین جنایت ها را مرتکب شد به گونه ای که در سوریه قریب به 600 هزار نفر را با فجیع ترین وضع کشت و بیش از ده میلون نفر را آواره نمود و چه خسارت و جنایت هایی که مرتکب نشد و این قوم خشن برده داری را دوباره زنده کرد و برهیچ کس حتی کودکان و سالخوردگان هم رحم نکرد.

 خدا را هزاران بار شکر و سپاس که این آدمکشان قرن بیست ویکم به دست سربازان و مجاهدان و جوانان پاکباز اسلام در هم شکسته شدند و بساطشان در سوریه و عراق جمع شد.

قدرت سپاه اسلام بگونه ای پیش رفت که نقش رهبری معظم انقلاب اسلامی و دور اندیشی این رهبر با درایت و نیز علمای بزرگ تشیع در عراق و در رأس آنان آیت الله العظمی سیستانی و تشکل جوانان غیور در امر مبارزه بیش از هر زمان دیگر مبرهن و مشخص گردید و این گروه که پیش بینی می شد با سلاح های آمریکا و صهیونیست و بعضی از کشورهای عرب خطر جدی برای کشورهای منطقه باشد در هم کوبیده شد.

البته کار هنوز به پایان نرسیده و مستکبرین که در این کار سرمایه گذاری نموده و از این بابت ضربه خورده اند، به توطئه های خود ادامه می دهند و ممکن است که از راههای دیگری وارد شوند که بحمدالله چشمان تیزبین لشکر اسلام باز است و مسائل را در هر گوشه جهان دنبال می کند.

ما این پیروزی چشمگیر را به مردم ایران و مردم کشورهای عراق و سوریه تبریک می گوئیم و به روان تابناک شهدای گرانقدری که در این راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند درود و سلام می فرستیم و برای سلامتی همه رزمندگان جبهه مقاومت خصوصاً سردار سلیمانی دعا می کنیم.

سايه مقام معظم رهبری مستدام باد

ومن الله التوفیق
محمدرضا ناصری
نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه يزد

انتهای پیام/ ی

 امام جمعه يزد پیروزی  رزمندگان اسلام درمقابل داعش را تبریک گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار