اظهارات تمسخرآمیز مجری آمریکایی؛

سختی کار ترامپ با افزایش تعداد کاراکترهای توئیتر!

یک مجری آمریکایی با اشاره به افزایش تعداد کاراکترهای توئیتر، اظهارات دونالد ترامپ درباره سخت کار کردن را به سُخره گرفت.

سختی کار ترامپ با افزایش تعداد کاراکترهای توئیتر!به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ «ست مایرز»، کمدین و مجری آمریکایی به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مورد اینکه سخت کار می کند، واکنش نشان داد.

مایرز در برنامه شب گذشته خود ویدئویی از دونالد ترامپ در جشن شکرگزاری پخش کرد. در این ویدئو ترامپ گفت: قرار است به فلوریدا سفر کنیم و در سفر به فلوریدا قرار است به سختی کار کنیم.

مایرز که یکی از منتقدان ترامپ است پس از پخش این ویدئو با کنایه زدن به توئیت های رئیس جمهور آمریکا گفت: فقط ترامپ به سختی کار می کند چرا که توئیتر تعداد کاراکترهای خود را از 140 به 280 کاراکتر افزایش داده و همین موجب دو برابر شدن حجم کار وی شده است.

مایرز ضمن تقلید گویش ترامپ ادامه داد: گاهی اوقات من باید مجوزهای مالیاتی را در یک پیام توئیتری تایپ کنم!

شرکت توئیتر اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد در طرح آزمایشی موقت، تعداد کاراکترهای هر پیام در شبکه اجتماعی توئیتر را از 140 به 280 کاراکتر افزایش می دهد. این طرح برای افراد محدود و در مدت زمان موقت اجرا می شود و به کاربران اجازه می دهد از کلمات بیشتر در پیام های توئیتری خود استفاده کنند. شرکت توئیتر پس از انتشار این خبر، به افرادی که مشمول این طرح هستند اشاره نکرده و اینکه ترامپ از این امکان برخوردار است مشخص نیست.

منظور مایرز از این کنایه، فعالیت گسترده رئیس جمهور آمریکا در شبکه اجتماعی توئیتر بود. چرا که در صورت افزایش تعداد کاراکترهای توئیتر، ترامپ نیز وقت بیشتری برای تایپ و اظهارنظرهایش صرف می کند!

رئیس جمهور آمریکا یکی از کاربران دائم شبکه اجتماعی توئیتر است. او اغلب با پیام های توئیتری درباره مسائل اظهارنظر می کند و از این شبکه اجتماعی برای اعلام اهداف سیاسی و حمله به مخالفانش استفاده می کند. او اخیرا در چند پیام توئیتری به پدر یکی از بازیکنان لیگ بسکتبال آمریکا حمله کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار