لیگ دسته اول هندبال؛

مصاف ایل باصری مرودشت و هندبال میناب

در هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول، تیم ایل باصری مرودشت به مصاف تیم هندبال میناب می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دیدار‌های هفته نخست هجدهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول هندبال از روز پنجشنبه دوم آذرماه آغاز می‌شود، که در نخستین دیدار‌های این هفته تیم آلومنیوم اراک و تیم هندبال اسلام آباد از گروه الف. و تیم شهرکرد و پیشگامان یزد از گروه ب. در ساعت ۱۶ روز پنجشنبه به مصاف هم می‌روند.

تیم ایرانیان تهران و رعد پدافند قرچک ورامین نیز در ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه با یکدیگر دیدار دارند و ۵ بازی دیگر در روز جمعه ۳ آذرماه پیگیری می‌شود.

تیم ایل باصری مرودشت در نخستین دیدار خود ساعت ۱۶ روز جمعه ۳ آذرماه به مصاف تیم هندبال میناب نماینده استان همسایه خود می‌رود.

این تیم در گروه «د» مسابقات با تیم‌های بوشهر و ستارگان دشستان هم گروه است که این دو تیم نیز روز جمعه به مصاف هم می‌روند.

در مسابقات لیگ دسته اول هندبال تیم‌های ایرانیان تهران، رعد پدافند قرچک ورامین، آلومینیوم اراک و اسلام آباد در گروه «الف»، نجف آباد، پرواز اصفهان، شهرکرد و پیشگامان یزد در گروه «ب»، قصر نشاط بهبهان، پارسه ماهشهر، فراز بام خائیز دهدشت و شوشتر در گروه ج. و بوشهر، ستارگان دشستان، میناب و ایل باصری مرودشت در گروه د. قرار دارند.

این ۱۶ تیم در قالب ۴ گروه ۴ تیمی به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.
انتهای پیام/ر

آغاز هجدهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول هندبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.