باکس آفیس سینمای هالیوود؛ فروش 93 میلیون دلاری «لیگ عدالت»

در این گزارش به معرفی پر‌فروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی طی هفته گذشته می‌پردازیم.

باکس آفیس سینمای هالیوود؛ فروش 93 میلیونی «لیگ عدالت»به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی در فضای مجازی منتشر می‌شود. در حال حاضر فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگی در سطح جهانی اکران شده‌اند و به فروش خوبی نیز دست پیدا کرده‌اند.

در این گزارش به آخرین وضعیت منتشر شده از فروش فیلم ها، در هفته جاری که مربوط به 23 نوامبر 2017 ( 2 آذر 1396 ) است و به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، خواهیم پرداخت :

 

 

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود؛ «تور» در صدر فهرست

  رتبه پنجم : فیلم « قتل در قطار سریع السیر شرقی » / فروش : 13 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «کنث برناگ» و در ژانر درام و اسرارآمیز ساخته شده است و در دومین هفته اکران توانست مبلغ 13 میلیون دلار ( 52 میلیارد تومان ) فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 51 میلیون دلار ( 204 میلیارد تومان ) اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم «کنث برناگ» و «پنلوپه گروز» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 55 میلیون دلار است.

 

 

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود؛ «تور» در صدر فهرست

 رتبه چهارم: فیلم « خانه پدر 2 » / فروش : 14 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «شان آندرس» و در ژانر کمدی ساخته شده است و در دومین هفته اکران توانست مبلغ 14 میلیون دلار ( 56 میلیارد تومان ) فروش کند.مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 50 میلیون دلار ( 204 میلیارد تومان ) اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم «ویل فرل» و «مارک والبرگ» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 69 میلیون دلار است.

 

 

 

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود؛ «تور» در صدر فهرست

  رتبه سوم: فیلم « تور؛ راگناروک » / فروش : 21 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «تایکا وایتیتی» و در ژانر اکشن ساخته شده است و در سومین هفته اکران توانست مبلغ 21 میلیون دلار ( 84 میلیارد تومان ) فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 247 میلیون دلار ( 988 میلیارد تومان ) اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم «کریس همسورث» و «کیت بلانشت» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 180 میلیون دلار است.

 

 

 

 

باکس آفیس سینمای هالیوود؛ فروش 93 میلیونی «لیگ عدالت»

 رتبه دوم: فیلم « حیران » / فروش : 27 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «استفن چبوسکی» و در ژانر درام ساخته شده است و در اولین هفته اکران توانست مبلغ 27 میلیون دلار ( 108 میلیارد تومان ) فروش کند. بازیگران اصلی این فیلم «جیکوب ترمبلی» و «اوون ویلسون» هستند.

 

 

 

 

باکس آفیس سینمای هالیوود؛ فروش 93 میلیونی «لیگ عدالت»

  رتبه اول: فیلم « لیگ عدالت » / فروش : 93 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «زک اشنایدر» و در ژانر اکشن ماجراجویی ساخته شده است و در اولین هفته اکران توانست مبلغ 93 میلیون دلار ( 372 میلیارد تومان ) فروش کند. بازیگران اصلی این فیلم «بن افلک» و «هنری کیویل» هستند.

   

 

انتهای پیام/

فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوودی ( 2 آذر 1396 )

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
تشکر بابت اطلاعاتی که گذاشتین بی زحمت انیمیشن هم اگر هست بذارید بازم ممنون