فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران:

جشن پایان داعش در استان خوزستان برگزار می‌شود

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب کشور گفت: به مناسبت پیروزی جبهه اسلام علیه داعش و تقارن این پیروزی بزرگ با هفته بسیج، جشن پایان داعش در استان خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار احمد خادم سیدالشهدا در جلسه هماهنگی بزرگداشت پایان داعش ضمن تبریک پیروزی جهان اسلام در مقابل داعش، اظهار داشت: الحمدلله این پیروزی بزرگی برای جهان اسلام و مخصوصا استان خوزستان است که تعداد بسیار بالایی شهید و تعداد بیشتری جانباز و رزمنده مدافع حرم از نیروهای مسلح، سپاه و ارتش دارد.

وی افزود: در این پیروزی ما رزمندگانی را داریم که قریب به 8 بار برای جنگ با داعش اعزام شدند و در این مبارزات و رویایی‌ها ما تجربه‌های بسیار خوبی را کسب کردیم که قطعا در این پیروزی مردم استان خوزستان نقش بسیار موثری دارند.

فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران بیان کرد: بنا به فرموده امام خمینی(ره) خوزستانی‌ها در جنگ تحمیلی دینشان را ادا کردند؛ اینجا در مقابله با داعش نیز خوزستانی‌ها به تکلیفشان عمل کردند پس باید در جشن پیروزی نیز سنگ تمام بگذاریم.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌ به مناسبت پایان داعش عنوان کرد: قرار بر این است که در مساجد و پایگاه‌های بسیج در شهرستان‌ها و مرکز استان خوزستان به مناسبت  پیروزی پیروزی جبهه اسلام علیه داعش و تقارن این پیروزی بزرگ با هفته بسیج، جشن برگزار کنیم.

انتهای پیام/س

جشن پایان داعش در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.