رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد؛

نیاز جامعه دانشگاهی امروز به فرهنگ بسیجی و روحیه خستگی ناپذیری

رهبر گفت: امروز جامعه دانشگاهی، بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ بسیجی و روحیه خستگی ناپذیر نیاز دارد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه ازاد طی پیامی با تبریک آغاز هفته بسیج، بر لزوم فرهنگی بسیجی و روحیه خستگی ناپذیر در جامعه دانشگاهی امروز بیش از پیش تاکید کرد.
 
متن پیام رئیس دانشگاه آزاد به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:

پنجم آذر ماه 1358 سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج، یادآور فداکاری ها و جانفشانی های غیور مردان عرصه جهاد و مبارزه است.

بسیج حرکتی معنوی و برآمده از هویت و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی و نمونه عالی درک، هوشمندی و غیرت ملتی برای رسیدن به قله های رفیع استقلال و استکبار ستیزی است که برای دفاع از شرف و عزت این سرزمین، در تاریخ ماندگار شد.

در دوران دفاع مقدس، ایثار و شهادت در این شجره طیبه چنان به اوج رسید که نگاه همگان را مشحون از بهت و حیرت کرد و الگوی بزرگ پاسداری از میهن برای فرزندان این سرزمین را به یادگار گذاشت؛ این مکتب عشق، میعادگاه اسطوره های پاسداری هستند که جانانه با داعشیان و تکفیریان صهیونیستی و برهم زنندگان امنیت منطقه به مبارزه ایستادند که برای همیشه از صفحه روزگار محو شدند و بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ ملت بزرگ ایران به یادگار گذاشتند.

امروز جامعه دانشگاهی، بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ بسیجی و روحیه خستگی ناپذیر نیاز دارد تا مسیرهای پر پیچ و خم توسعه و تعالی دانش را با جرات علمی هموار و تعهد و تخصص را معنایی دوباره کند.

سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به عنوان نهادی مردمی و متعهد را به همه بسیجیان تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند منان توفیق بیشتر همه بسیجیان را که در راه تحقق آرمان های ایران اسلامی قدم بر می دارند، آرزومندم.

انتهای پیام/

پیام رئیس دانشگاه آزاد به مناسبت آغاز هفته بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار