استقرار کامل نظام آموزشی 6.3.3 در آذربایجان غربی از سال تحصیلی آینده

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در سال تحصیلی آتی نظام آموزشی 6.3.3 به طور کامل در استان مستقر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ اردشیر سید سیاح  معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی  در گردهمایی معاونان آموزشی مناطق 24 گانه آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: در نظام آموزشی  6.3.3 فارغ التحصیلان پیش دانشگاهی سیستم را ترک و هنرستانهای فنی و حرفه ای سه ساله می شوند و پایه دوازدهم مستقر می شود.

وی اضافه کرد: این رخداد آموزشی نیازهایی را از بعد فضا، نیروی انسانی و تجهیزات ایجاب می کند که جا دارد از هم اکنون همه حوزه ها ی ستادی و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ان را در دستور کار قرار دهند.

سید سیاح گفت: فارغ التحصیلان نظام سه ساله هنرستانها می توانند از سال تحصیلی آینده همانند سایر داوطلبان شاخه نظری در کنکور سراسری شرکت و در دوره های کارشناسی ادامه تحصیل دهند.

وی ادامه داد: موفقیت در پروژه مهر96 ، برنامه تعالی مدیریت مدرسه، پیشگیری از جعل اسناد، شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی ، سازماندهی نیرو، جشنواره های نوجوان و جوان خوارزمی و رشد پژوهش سراهای دانش آموزی مرهون تلاش وافر معاونین آموزشی است.

انتهای پیام/ح

گردهمایی معاونان مناطق 24گانه  آموزش وپرورش آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.