دی ماه سال جاری؛

خوزستان میزبان اولین مسابقات آزاد مهارت آزمایشگر قطعات صنعتی

دبیر اجرایی مسابقات آزاد مهارت آزمایشگر قطعات صنعتی از برگزاری اولین مسابقات آزاد مهارت آزمایشگر قطعات صنعتی به روش مایعات نافذ PT به میزبانی خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالجلیل پورشب، دبیر اجرایی مسابقات آزاد مهارت آزمایشگر قطعات صنعتی گفت: مسابقات آزاد مهارت تقریبا مانند مسابقات ملی مهارت است که محدودیت سنی در آن وجود ندارد و در مشاغل مختلف برگزار می گردد.

وی اظهار داشت: امسال مسابقات آزمایشگر قطعات صنعتی به روش مایعات نافذ PT در 2 مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود، مرحله استانی 30 آذر ماه در هر استان برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام در این مرحله تا پیش از مسابقات است. مرحله کشوری نیز در روزهای 17 و 18 دی ‌ماه به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد.

پورشب با بیان اینکه نفرات برتر مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، تصریح کرد: در این مسابقات از هر استان یک نفر، یعنی در نهایت 33 نفر به مرحله کشوری راه می‌یابند و نفر اول با دو سکه، نفر دوم با یک و نیم سکه و نفر سوم با یک سکه بهار آزادی مورد تشویق قرار خواهند گرفت و نفرات بعدی سرتیفیکیت PT دریافت می‌کنند.

دبیر اجرایی این مسابقات اذعان داشت: این رشته جزء گروه درسی آزمایشات غیرمخرب است، با توجه به اینکه خوزستان یک استان صنعتی و آموزش این رشته بر عهده سازمان فنی و حرفه‌ای است و اهمیت زیادی در صنایع دارد، این رشته به سبب ایجاد ارتباط و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و صنعتی و جذب در گروه درسی خاص برای مسابقه انتخاب شده است.

وی بیان کرد: انجمن مهندسین جوش خوزستان، سازمان مدیریت صنعتی خوزستان، خانه مهندسان جوان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، شرکت فولاد اکسین اهواز، انجمن بازرسی‌های غیرمخرب ایران، اتحادیه صنفی تاسیسات مکانیکی ساختمانی اهواز، انجمن صنفی شرکت‌های بازرسی و تست‌های غیرمخرب ایران، انجمن جوشکاری و آزمایش‌های غیرمخرب ایران، شرکت نفتا صنعت، آموزشگاه هنرهای تجسمی سرو اهواز، موسسه گسترش علم و فن جوش اهواز و مجتمع آموزشی پانیذ اهواز دستگاه‌های اجرایی هستند که در برگزاری این مسابقات مشارکت دارند.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات آزاد مهارت به میزبانی خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار