استان همدان 30 روستای زلزله زده را ساماندهی می کند

استاندار همدان گفت: این استان به عنوان معین کرمانشاه در مواقع بروز بحران انتخاب شده و پس از وقوع این زلزله ساماندهی 30 روستای آسیب دیده این استان را بر عهده دارد.

استان همدان 30 روستای زلزله زده را ساماندهی می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان در نشست هماهنگی امداد رسانی استان همدان به زلزله زدگان غرب کشور بیان کرد: ملت ایران همت، نوع دوستی، بشردوستی و همبستگی را در زلزله کرمانشاه به نمایش گذاشتند تا جایی که اعلام شد دیگر نیازی به ارسال کالا به این استان زلزله زده نیست.

وی یادآور aد: مدیریت بحران همدان نیز از بدو وقوع زلزله فعال شد و با حضور تمامی اعضا تصمیماتی اتخاذ و کارها شروع شد.

وی با عنوان اینکه همدان در کمک و امداد رسانی به زلزله زدگان درخشید افزود: با توجه به برودت هوا، اهالی استان کرمانشاه نیاز به کمک بیشتری دارند بنابراین باید باید تلاش بیشتری در امداد رسانی داشته باشیم.

استاندار همدان گفت: کمک های دستگاه های استان نظیر ارسال هفت هزار تخته چادر، 21 هزار تخته پتو از هلال احمر و 251 کامیون کالا از سپاه انصارالحسین(ع) قابل تقدیر است.

نیکبخت اضافه کرد: همه دستگاه ها از جمله هلال احمر و آب و فاضلاب با تمام توان وارد میدان شدند و سپاه همدان نیز قبل از بروز زلزله در منطقه حضور داشتند.

وی ادامه داد: رسانه های بیگانه سعی در ایجاد بی اعتمادی به نهادها داشتند اما مشاهدات گویای تلاش بی وقفه همه نهادها به ویژه سپاه و هلال احمر در مناطق زلزله زده است.

نیکبخت با بیان اینکه ایرانی ها بشر دوست هستند و انسانیت در قلب و جان آنها قرار دارد افزود: اصناف استان نه تنها در کمک رسانی به زلزله زدگان بلکه در هر کجا که نیاز بود پیشرو بودند.

وی با تبریک خاتمه تروریست های داعش اظهار کرد: عملکرد این جنایتکاران خبیث بسیار وحشیانه و غیر انسانی بود و این پیروزی جای قدردانی از هدایت های رهبرمعظم انقلاب ، حمایت های دولت و تلاش سپاه پاسداران و دیگر نیروها دارد.

وی اضافه کرد: الگو قرار دادن بسیج در سوریه از سوی شهید همدانی باعث نجات این کشور شد و هم اینک در این بهار پیروزی جای شهیدانی نظیر سرلشگر حسین همدانی خالی است.

انتهای پیام/ د

کمک همدانی ها به زلزله زدگان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.