شکست داعش پرده از چهره عنکبوتی نظام سلطه کنار زد

شکست مفتضحانه داعش و رسوایی اربابان مستکبر و طاغوتیان ستمگر، پرده‌ای دیگر از چهره عنکبوتی نظام سلطه را کنار زد.

شکست مفتضحانه داعش پرده‌ای دیگر از چهره عنکبوتی نظام سلطه را کنار زدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی، پیروزی بزرگ جبهه مقاومت و شکست مفتضحانه داعش را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم
وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللَّهَ رَمی

بار دیگر خدای متعال، نصرت ویژه‌اش را به مجاهدان فی سبیل‌الله عطا نمود و وعده اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم در مرئی و منظر مؤمنان قرار گرفت.

شکست مفتضحانه داعش و رسوایی اربابان مستکبر و طاغوتیان ستمگر، پرده‌ای دیگر از چهره عنکبوتی نظام سلطه را کنار زد و به همگان فهماند که وحدت و اعتصام به حبل الله از کمترین عِدّه و عُدّه قدرتی می‌سازد که بزرگترین و به هم پیوسته‌ترین قدرت‌ها را هم به رسوایی و شکست خواهد رساند.

این روز‌ها همه ایران اسلامی و عراق و سوریه و همه حزب‌الله و همه هواداران جبهه مقاومت، لبخند شادی بر لب داشته و تبریک‌گوی محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی هستند.

ما هم وظیفه می‌دانیم تبریک ویژه محضر رهبری عزیز و محضر همه تلاشگران جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم داشته و بویژه قدردان سردار رشید و مخلص سرلشگر بسیجی حاج قاسم سلیمانی باشیم و به روح بلند و ملکوتی شهدای جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم و بویژه شهدای مدافع حرم استانمان درود فرستاده و برای آن‌ها علوّ درجات مسألت نمائیم و به محضر خانواده‌ها و بازماندگانشان که این روز‌ها شاهد به بار نشستن خون عزیزان خود هستند، سلام و تحیّت ویژه داشته باشیم.

ایستادگی و مقاومت در برابر فتنه‌های جهانی و در برابر تهدید‌ها و عربده کشی‌های توخالی، تنها راه رسیدن به عزت و کرامت انسانی است.

وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ»

انتهای پیام/ش

تبریک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت و شکست مفتضحانه داعش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.