استاندار سمنان؛

ضرورت تامین زیر ساخت برای تبدیل سمنان به استان هدف سرمایه گذاری

استاندار سمنان گفت : تبدیل سمنان به استان هدف سرمایه گذاری در گرو تامین زیرساخت ها در برخی از نواحی صنعتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدرضا خباز استاندار سمنان گفت : موانعی در مسیر تولید و عرضه محصولات به بازار در سمنان وجود دارد که رفع این معضل با همفکری دستگاه های اجرایی مربوط میسر است.

 

وی اظهارداشت : در استان سمنان همچون دیگر نقاط کشور برای افزایش اشتغال در استان سمنان به سرمایه گذاری بخش خصوصی توجه ویژه ای شده است.

 

خباز تصریح کرد : یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در استان سمنان پهن کردن فرش قرمز زیر پای سرمایه‌گذاران بود و اگر حمایت های همه جانبه این دولت مقتدر نبود این تفاهم‌ نامه‌های مهم اقتصادی در سمنان اجرایی نمی شد.

 

استاندار سمنان بیان داشت : کشور ایران با اعتبارات قطره چکانی دولتی و پول نفت قابل مدیریت نیست و باید به بخش خصوصی برای رفع مشکلات میدان داد.

 

وی افزود : توجه به تولید و اشتغال در ایران اسلامی باید با رویکرد فراجناحی مدنظر مسوولان جمهوری اسلامی قرار گیرد و در دولت دوازدهم وحدت بسیار مطلوبی برای رفع گرفتار های مردم در بین سران نظام وجود دارد.

 

خباز تصریح کرد : اعتبارات استانی سمنان در مقابل با تفاهم‌نامه‌هایی که در همایش های سرمایه‌گذاری منعقد می شود بسیار ناچیز است و اگر تنها 50 درصد این تفاهم‌نامه‌ها عملیاتی شود آمار بیکاری در این منطقه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و افزایش اشتغال در استان سمنان صورت می گیرد.


انتهای پیام / ذ


ضرورت همفکری دستگاه های اجرایی برای رفع موانع تولید و عرضه محصولات به بازار در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار