کمیجانی در کنگره مجمع فرهنگیان:

هدایت‌های داهیانه رهبری شجره خبیثه داعش را از کره خاکی محو کرد

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت: هدایت‌های داهیانه رهبری دستاورد‌های عظیمی را برای ممالک اسلامی داشته است و شجره خبیثه داعش را از کره خاکی محو کرد.

هدایت‌های داهیانه رهبری شجره خبیثه داعش را از کره خاکی محو کردبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرج کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در کنگره تشکل متبوعش که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: بنای تاسیس مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در سال 80 به عنوان تشکلی اصلاح طلب با پایبندی به اسلام ناب محمدی(ص)، قانون اساسی، ولایت فقیه و... گذاشته شد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های موثر توانستیم در سال 82 مجوز رسمی فعالیت را دریافت کنیم، در عرض این 16 سال در همه امور و فعالیت های سیاسی با مجموعه جریان اصلاحات همراه بودیم.

کمیجان اضافه کرد: ما ساختار حزبی خود را براساس مناطق مناطق و نواحی آموزش و پرورش پیش بینی و خود را موظف کردیم که در هر منطقه آموزش و پرورش یک حوزه حزبی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در کل کشور 750 منطقه آموزش پرورش داریم، گفت: تا امروز توانستیم در 521 منطقه آموزش و پرورش حوزه حزبی خود را با عضویت 6325 نفر عضو رسمی با ابلاغ مسئولان ارکان مجمع راه اندازی کنیم.

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی تصریح کرد: تا پایان سال در همه مناطق آموزش و پرورش حوزه های حزبی خود را با کمک و همکاری روز افزون شعبات راه اندازی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: باور داریم که اصل ولایت فقیه یکی از اصول محوری قانون اساسی و یادگار امام راحل است، حرکت حول محور سیاست های کلی نظام که از سوی رهبری ترسیم می شوند را تضمین کننده امنیت، وحدت و ... می دانیم.

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی خاطر نشان کرد: در جریان جبهه مقاومت، هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری دستاوردهای عظیمی را برای ممالک اسلامی داشته است و شجره خبیثه داعش را از کره خاکی محو کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار