جذب اعتبار طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد؛

همه اعتبارات طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال تخصیص داده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛استاندار در بازدید معاون حقوقی مجلس و اموراستان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجتمع فرهنگی هنری یاسوج گفت: در دیداری که به همراه مجمع نمایندگان استان با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم، مقرر شد اعتبارات مصوب تمام طرح‌های سفر استانی رئیس جمهور تا پایان امسال تخصیص داده شود.


احمدی افزود: مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج با ۲۳ هزار متر مربع زیر بنا یکی از بزرگترین مجتمع‌های فرهنگی و هنری جنوب کشور است که دارای پیشرفت کاری قابل قبولی است و از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان اعتبار خوبی برای این طرح در نظر گرفته شده است.


وی با بیان اینکه امید است با تخصیص این اعتبار شاهد پیشرفت خوب این طرح فرهنگی باشیم ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال است.


استاندار با اشاره به اینکه با بهره برداری از این مجتمع شاهد توسعه فرهنگی و هنری استان خواهیم بود افزود: پیشرفت کاری این مجتمع هم اکنون حدود ۴۰ درصد است که امیدواریم با تخصیص به موقع این اعتبار پیشرفت کاری این طرح تا پایان سال به بالای ۶۰ درصد افزایش یابد.


احمدی بازدید معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج را تاکید بر تسریع روند اجرایی آن دانست و افزود: با توجه به اینکه حجم عملیات این مجتمع گسترده است پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۹۷ به مرحله تجهیز برسد.


معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این بازدید گفت: مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج در منطقه جنوب کشور از طرح‌های مشابه در دیگر استان‌ها از نظر گستردگی و وسعت، بزرگتر است.


سید هادی حسینی افزود: امیدواریم با بهره برداری از این طرح، شاهد شور و نشاط فرهنگی مردم استان باشیم.


وی با بیان اینکه روند اجرای طرح به خاطر عدم پرداخت منابع مالی به پیمانکار کند بود افزود: با وجود محدودیت‌های اعتباری تلاش می‌شود اعتبار تخصیصی از محل سفر رئیس جمهور به پیمانکار پرداخت شود.

انتهای پیام/د

جذب اعتبار طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.