خسته نباشید سید محمود رضوی به سردار سلیمانی

سید محمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون نوشت حاج قاسم سلیمانی توانست با کمک جوانان گمنام کشورمان کاری بکند که ابرقدرتهای جهان نتوانستند.

سید محمود رضوی: سردار سلیمانی قهرمانیست که اسطوره نیستبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون به مناسبت پایان سیطره شجره خبیثه داعش در عراق و سوریه در صفحه اینستاگرام خود پستی به اشتراک گذاشت.

رضوی با اشاره به آیه "مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ ....." به این نکته اشاره کرد که در میان مؤمنین مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستادند و در این مسیر یا به شهادت رسیدند و یا در انتظار شهادت هستند و هرگز در عهد و پیمان آنها تغییری دیده نمی‌شود.

او در ادامه به این نکته اشاره کرد که این ویژگی معمولاً در میان بچه‌های دفاع مقدس دیده می‌شود، اما در میان آنان سه رفیق هستند که این ویژگی در آنان برجسته‌تر بود، یعنی یا قولی نمی‌دادند یا اگر می‌دادند، به آن عمل می‌کردند. آن سه تن شهید حاج احمد کاظمی، حاج قاسم سلیمانی و حاج باقر قالیباف بودند.

تهیه‌کننده "ماجرای نیمروز" با اشاره به مجاهدت‌های سردار سلیمانی ابراز داشت که ایشان سالهاست شب و روز ندارد و برای تأمین امنیت کشور صدها کیلومتر دورتر از مرزهای واقعی کشور مبارزه می‌کند  و این سالها سرویسهای جاسوسی و امنیتی ابرقدرت‌ها به دنبال او بوده‌اند.

رضوی ضمن عرض خسته نباشید به حاج قاسم با اشاره به جنگ سوریه گفت که این جنگ کاری کرده است که همه دنیا و مردم ما و حتی کودکان ما هم حاج قاسم سلیمانی را می‌شناسند و حالا او قهرمانیست که اسطوره نیست، نه خواب است، نه خیال، نه شعر و نه افسانه و نه داستان است بلکه او واقعیتی غیر قابل انکار است و توانسته با کمک جوانان گمنام همین مرز و بوم یعنی مدافعان حرم، داعش چند صد میلیارد دلاری را نابود کند و دیگر سرزمینی در اختیار آنها نیست تا دولتی داشته باشد که ابرقدرت‌های جهان نتوانستند.

سید محمود رضوی در اینستاگرام خود نوشت:

"سلام عليكم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

بچه های جنگ و دفاع معمولا به وفای به عهد مشهورند، شاید راز این وفای به عهد این باشه که اینها هر لحظه مرگ را حس کرده اند و خیلی وقتها فاصله آنها با مرگ کمتر از یک وجب بوده. .

اما تو‌ همه ي بچه های جنگ۳ نفر بودن که هم با هم خیلی رفیق بودن
و هم خیلی تو خلقیات کاری به هم شبیه بودن
و معمولا یا قول نمیدادن یا قولشون قول بود.
این ۳ رفیق حاج احمد کاظمی ، حاج قاسم سلیمانی و حاج باقر قالیباف بودن
که حاج احمد کاظمی سال ۸۴ به مقام من قضی نحبه رسید و شد شهيد احمد كاظمي
اون دو رفیق تنها شدن اما راهشون همون راه بود ، هر دو اونها به وفای به عهد مشهور شدن و هر قولی دادن عمل کردن.
سالهاست که حاج قاسم سلیمانی شب و روز ندارد و‌ امنیت ایران را در مرزهای جدید تعریف شده ی چندصد کیلوتر دورتر از مرزهای واقعی ایران تامین میکند
و‌سالهاست تمام سرویسهای جاسوسی و امنیتی دنیا به دنبال او هستند اما تا قبل از جنگ داخلی سوریه و‌ داعش مردم ايران این دلاور، مجاهد را نمیشناختند و
حتی عکسی از او در رسانه ها نبود،
اما سوریه کاری کرد که امروز همه ي دنيا و مردم ما و حتي کودکان ما هم حاج قاسم سلیمانی يا همان ژنرال سلیمانی را میشناسند
او قهرمانیست که اسطوره نیست و توانست با کمک جوانان گمنام همین مرز و بوم کاری در دفاع حرم بکند که ابر قدرتهای جهان نتوانستند!
امروز کودکان ما و نسلهای بعد قهرمانی بی نظیر دارند که نه خواب است و نه خیال، نه شعر و نهافسانه و نه داستان او واقعيتی غیر قابل انکار است که توانست داعش چند صد میلیارد دلاری را با کمک جوانان مدافع حرم نابود کند و دیگر سرزمینی در اختیار آنها نیست تا دولتی به نام دولت اسلامی عراق و شام وجود داشته باشد.
سردار سرافراز اسلام خسته نباشید."

سید محمود رضوی: سردار سلیمانی قهرمانیست که اسطوره نیست

انتهای پیام /

سید محمود رضوی: سردار سلیمانی قهرمانیست که اسطوره نیست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار