نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پادزهر تحریم‌های آمریکا، عمل به اقتصاد مقاومتی است/ جریان‌های سیاسی کمتر به گسل‌های اختلافی دامن زنند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: جریان‌های سیاسی باید با هم متحد باشند تا بتوانیم با توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم.

 

یسیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه قانون کاتسا اقتصاد ایران را هدف قرار داده و در این شرایط باید به توان اقتصادی خود تکیه کنیم، گفت: آمریکایی‌ها از طریق قانون کاتسا به دنبال آن هستند که ملت ما را تحت فشار قرار دهند چراکه می‌دانند مردم ایران، مهم‌ترین منبع قدرت جمهوری اسلامی هستند و در همه صحنه‌ها حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه پادزهر توطئه‌ها و تحریم‌های ضدایرانی آمریکا عمل به اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری سال‌هاست بر آن تأکید می‌کنند، ادامه داد: باید همواره به ظرفیت‌های داخلی و توانمندی‌های ملی‌مان  اعتماد کنیم چرا که امکانات، منابع زیرزمینی و ظرفیت انسانی بسیار بالایی داریم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه ما امروز در حوزه موشکی به هیچ کشوری نیاز نداریم و اگر تحریم هم شویم توسعه موشکی ما با قدرت پیش می‌رود، تصریح کرد: در دیگر مسائل چون تولید، کشاورزی، دامپروری هم نیازی به هیچ کشوری نداریم و اگر به خوبی شرایط را مدیریت کنیم، می‌توانیم بر این مشکلات فائق آییم.

نقوی‌حسینی با تاکید بر اینکه همه قوا و جریانات سیاسی باید تمام توان خود را به کار بگیرند و کمتر به گسل‌های اختلافی دامن زنند، افزود: متأسفانه اختلافات جناحی و جریانی زیادی در کشور وجود دارد و نباید مدام به عملکرد دولت‌های قبل پرداخته شود چرا که این مسائل، مشکلی از کشور را حل نمی‌کند.

نماینده مردم ورامین افزود:‌ در حادثه زلزله اخیر کرمانشاه مدام با بحث‌های سیاسی می‌گفتند که مسکن مهر دولت قبلی به خوبی ساخته نشده بود در حالی که ساختمان‌های مسکن مهر هم مانند دیگر ساختمان‌هاست، همان طور که آن ساختمان‌ها مخروب شدند ساختمان‌های مسکن مهر هم خراب شدند، بیمارستانی هم که شما قراردادش را بستید و ساختید هم ویران شد و چرا باید به این مسائل بپردازیم که جز اختلاف نتیجه دیگری ندارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد:‌ در شرایط فعلی همه جریانات و گروه‌های سیاسی باید به صورت متحد با هم توافق کنند و کمتر به مسائل اختلافی بپردازند تا بتوانیم با توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۱۸:۵۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
اقا جان از خودمون شروع کنیم به اصل مطلب باید بپردازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
اره نکه امریکا خیلی به فکر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
تو خودت مردم و به دو گروه تقسیم میکنی
آخرین اخبار