تقدیر امام جمعه دهدشت از خدمات مجمع خیرین سلامت

حجت الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت از خدمات و تلاش‌های مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛امام جمعه دهدشت در دیدار با مدیرعامل واعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته و با اشاره به تشکیل مجمع خیرین سلامت در شهرستان کهگیلویه گفت: جذب مشارکت‌های مردمی و پیگیری و رونق امور این مجمع در شهرستان کهگیلویه نیاز به مطالبه گری، سازماندهی و برنامه ریزی دارد.


حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت بانوان علاقمند و ساعی در شهرستان کهگیلویه برای تشکیل شورای مشارکت‌های زنان و جذب کمک‌های مردمی برای تحقق اهداف نظام سلامت در این شهرستان بهره جست افزود: بهره مندی از تریبون نماز جمعه و ائمه جماعات و استفاده از تبلیغات محیطی در این خصوص بسیار تاثیرگذار است.


وی ادامه داد: باید تلاش کنیم با فرهنگ سازی بحث نذورات مردمی را به سمت و سوی امور خیرخواهانه در حوزه سلامت و درمان بیماران سخت درمان نیازمند سوق دهیم.


مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این مجمع گفت: تحقق و اتمام طرح‌های در دست اجرای این مجمع نیازمند یاری و مشارکت همه دستگاه‌ها است.


سالار جوکار افزود: این مجمع آمادگی دارد با مشارکت مردم و مسئولان محلی شورای مشارکت‌های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت در شهرستان کهگیلویه را تشکیل دهد.


وی با بیان اینکه تشکیل این شورا در جذب مساعدت نقدی و غیرنقدی مردم به منظور رفع نیاز‌های جامعه هدف، بسیار حائز اهمیت است ادامه داد: بی‌تردید رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و کاستن از گرفتاری‌ها و مشکلات آنان تنها با همیاری و همدلی مردان و زنان نیک‌اندیش استانمان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/د

تقدیر از مجمع خیرین سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.