اولین کلینیک آموزشی مربیان نخبه ورزشی کشوردر سیستان وبلوچستان آغاز بکارکرد

طرح ملی کلینیک آموزشی مربیان نخبه ورزشی کشور از امروزبه مدت ۲ روز در زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد.

اولین کلینیک آموزشی مربیان نخبه ورزشی کشوردر سیستان وبلوچستان آغاز بکارکردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، زهرا امین مشاور آموزش وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: طرح ملی کلینیک آموزشی مربیان نخبه ورزشی کشور امسال برای نخستین بار در سه استان سیستان و بلوچستان، ایلام و کردستان مدنظر قرار گرفته که نخستین کلینیک آن در زاهدان آغاز بکار کرد.

زهرا امین ادامه داد: این اقدام کاری مشترک از دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی است که با هدف ارتقای سطح علمی مربیان در استان‌های محروم طراحی شده است.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور ۶ مدرس از فدراسیون پزشکی ورزشی در بخش‌های آسیب‌های ورزشی، روانشناسی ورزشی، علم تمرین و تغذیه و استاد اخلاق در زاهدان درحال برگزاری است.

مشاور آموزش معاونت وزارت ورزش و جوانان گفت: ۵۰ مربی رشته‌های مختلف ورزشی سیستان و بلوچستان در نخستین کلینیک آموزشی مربیان ورزشی نخبه کشور شرکت دارند.

بیش از ۷۰   هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار