سردار یزدی در نشست فرماندهان ناجا و سپاه تهران:

وحدت، سایه شوم دولت خود خوانده داعش را از سر بشریت زدود

فرمانده سپاه تهران گفت: وحدت توانست سایه داعش را از سر بشریت بزداید و امروز همه از این اتفاق خوشحال هستند.

وحدت، سایه شوم دولت خود خوانده داعش را از سر بشریت زدودبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران در نشست صمیمانه‌ای فرمانده سپاه و ناجا که امروز صبح (پنجشنبه 2آذر ماه) در محل رشادی سپاه محمد رسول الله برگزار شد، اظهار کرد: یاد شهدای بسیج را گرامی داشته وپیروزی رزمندگان جهان اسلام را به همه امت اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

فرمانده سپاه محمد‌رسول‌الله با بیان اینکه زمانی که اسم بسیج می‌آید نام امام راحل  به یاد می‌آید، ادامه داد: امام(ره) شجره طیبه‌ای را بنا نهاد و اقدام ایشان رای ایجاد این نهاد بزرگ یک کار اصولی و انقلابی بود.

وی با اشاره به اینکه با شروع انقلاب با مشکلات بسیاری روبه رو بودیم، اظهار کرد: اگر شجره طیبه بسیج نبود با مشکل مواجه می‌شدیم و نقش این شجره طیبه در دفاع مقدس بی‌بدیل است.

فرمانده سپاه محمد‌رسول‌الله با بیان اینکه امام (ره) در آخرین روزهای عمر بابرکت خود از بسیج رزمندگان اسلام نام بردند، اظهار کرد: امروز می‌بیند که بسیج نیروهای اسلام در سوریه چه کرده است، دشمنان هنوز در خوابند و نمی‌دانند چه شده است.

وی با بیان اینکه امروز بسیجیان جهان اسلام در سوریه، عراق، لبنان، افغانستان، پاکستان، ایران اسلامی و سایر کشورها شکل گرفته است، تأکید کرد: در سوریه این بسیجیان در زیر یک چتر قرار گرفته و این افتخار بزرگ را آفریدند.

سردار یزدی با بیان اینکه امام راحل پیام وحدت مسلمانان شیعه و سنی را سر می‌دادند، ادامه داد: امام راحل وحدت مسلمانان میان شیعیان و اهل سنت را بیان کردند این پیام استراتژیک بیان از این داشت که همه مسلمان در مقابل جهانخوارن خواهند ایستاد. امام (ره) با دقت و حکیمانه از بسیج جهان اسلام و رزمندگان سخن به میان آورند و شکل‌گیری این بسیج را در سایه وحدت همه مسلمانان می‌دیدند.

وی با بیان اینکه وحدت، سایه شوم دولت خود خوانده داعش را از سر بشریت زدود، ادامه داد: ‌امروز مردم دنیا از نابودی داعش خوشحال هستند و می‌دانند چه کسی داعش را از صحنه روزگار محو کرد تا جایی که آمریکا که خود سازنده داعش بودند، به دنبال این هستند که بگویند ما بودیم که داعش را نابود کردیم.

فرمانده سپاه محمد‌رسول‌الله با اشاره به اینکه عده‌ای با خباثت به دنبال اختلاف افکنی هستند، ادامه داد:‌ این خبیثان نه تنها به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی بلکه به دنبال تفرقه میان نیروهای مسلح و دیگر ارگان‌ها هستند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار