نقشه کثیف و شوم 6 زندانی یبرای فرار از زندان+ عکس

با شناسایی شش عضو گروه سارقین کیف قاپی و موبایل قاپ ، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی ، طی شش عملیات جداگانه و همزمان اقدام به دستگیری هر شش متهم کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛   در طی اقدامات پلیس  آگاهی در کنترل نامحسوس مجرمین سابقه دار و حرفه ای ، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت به شیوه "کیف قاپی" و "موبایل قاپی" به نام مهرداد . ج ( 25 ساله ) اقدام به تشکیل گروه جدیدی از سارقین کیف قاپ و قاپ زن نموده و در قالب گروه های دو یا سه موتوره ، با استفاده از انواع موتورسیکلت های طرح هوندا ، ویو و آپاچی اقدام به سرقت در مناطق در مختلف شهر تهران می نمایند .

با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان در تحقیقات پلیسی ضمن شناسایی مخفیگاه "مهرداد" در منطقه علی آباد ، موفق به شناسایی دو بچه محل مهرداد به عنوان همدستان وی به نام های "میلاد" ( 23 ساله ) و "علی" ( 22 ساله ) شدند ؛ در ادامه سه عضو دیگر گروه به نام های "میلان" ( 25 ساله ) با دو سابقه دستگیری به اتهام زورگیری و تحت تعقیب پلیس آگاهی ، "سپهر" ( 18 ساله ) و "عماد" ( 21 ساله ) نیز به عنوان دیگر اعضای گروه شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت .
با شناسایی هر شش عضو گروه سارقین کیف قاپی و موبایل قاپ ، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی ، در مورخه 17/08/1396 طی شش عملیات جداگانه و همزمان اقدام به دستگیری هر شش متهم کرده و ضمن دستگیری متهمین ، در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیر قابل توجهی از انواع کیف های دستی زنانه و مردانه و گوشی های تلفن همراه کشف و توقیف شد .
متهمین پس از دستگیری و انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی ، صراحتا به دهها فقره سرقت به شیوه قاپی زنی و موبایل قاپی در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در شمال و مرکز شهر تهران از جمله در هفت تیر ، سهروردی ، مطهری ، پاسداران ، ونک ، مفتح ، بهار شیراز ، شریعتی ، ولیعصر و .. اعتراف کردند .


6 زندانی برای آزادی شان نقشه کثیفی داشتند !+ عکس

متهمین در اعترافات عنوان داشتند که قسمتی از وجوه بدست آمده از فروش امول مسروقه را صرف خرید موادمخدر مصرفی خود کرده و با قسمت دیگری از پول حاصل از سرقت ، به صورت گروهی و برای تفریح به مناطق شمال کشور رفته و پس از پایان پول مجددا سرقت هایشان را آغاز می کردند .

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با بررسی اموال مسروقه ی بدست آمده از مخفیگاه متهمین ، تاکنون دهها مالباخته در سطح شهر تهران شناسایی و به پایگاه سوم پلیس گاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر دعوت شدند .

سرهنگ محمد نادربیگی در پایان این خبر عنوان داشت : از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت اموال بویژه کیف دستی و گوشی تلفن همراه قرار گرفتند ، دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه نمایند.

منبع:رکنا

انتهای پیام/

دستگیری باند شش نفره کیپ قاپ در تهران

برچسب ها: زندان ، سارق ، کیف قاپ ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.