انجام یکصد عمل جراحی بر روی مصدومان زلزله در همدان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: یکصد عمل جراحی در بیمارستان های این استان بر روی مصدومان زلزله کرمانشاه انجام شد.

انجام یکصد عمل جراحی بر روی مصدومان زلزله در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب معصومی اظهار کرد: با توجه به اینکه همدان استان معین کرمانشاه است، به دنبال بروز زلزله در مناطق غربی کشورمان، بیش از 500 تخت برای پذیرش مصدومان مهیا شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای خدمات رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، 134 مصدوم در سه بیمارستان بعثت، آتیه (تامین اجتماعی) و فاطمیه پذیرش و از این تعداد 130 نفر در مرکز آموزشی درمانی بعثت بستری شدند.

وی ادامه داد: با توجه به آمادگی بیمارستان ها و پزشکان این استان، در حال حاضر حدود 110 تن از مصدومان یاد شده ترخیص شده و شماری از آنها همچنان در بیمارستان بستری هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: یکی از مصدومان به علت بستری بودن دیگر اعضای خانواده در بیمارستان فیروزگر تهران، از مرکز آموزشی درمانی بعثت به بیمارستان یاد شده منتقل شد.

معصومی اضافه کرد: علاوه بر درمان بیماران، تیم های سلامت روان استان همدان نیز اقدام به ویزیت مصدومان و همراهان آنها در مرکز آموزشی درمانی بعثت کردند.

وی ادامه داد: با توجه به پایان یافن فرایند درمان و انتقال مصدومان به بیمارستان همدان، آمبولانس های مستقر در کرمانشاه به همدان بازگشته اند و تنها یک آمبولانس اورژانس همدان در این استان زلزله زده حضور دارد

انتهای پیام/ د

بستری شدن مصدومان زلزله زده در بیمارستان های همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار