برنامه‌های صدا و سیمای مرکز مازندران در هفته بسیج

صدا و سیمای مرکز مازندران، به مناسبت هفته بسیج ویژه برنامه‌های در چهار حوزه تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  به نقل از روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز مازندران با توجه به مقارن شدن هفته بسیج با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، تکفیری‌ها و آزادسازی کشور‌های عراق و سوریه، برنامه‌هایی از سوی رسانه استانی مرتبط به این موضوعات طراحی و پخش خواهد شد.

حوزه صدا:

بنابراین گزارش؛ ویژه برنامه «مدرسه عشق» در ۷ برنامه به تهیه‌کنندگی رمضان کریمی‌نیا در طول هفته بسیج به صورت ضبطی هر روز به مدت ۴۵ دقیقه از ساعت ۱۶ الی ۱۵/۱۶ با آیتم‌های بسیجی، فضای مجازی و بسیج و انعکاس فعالیت‌ها و رویداد‌های هفته پخش خواهد شد.

برنامه «صبح مازندران» هر روز از ساعت ۱۰/۷ الی ۸ صبح به انعکاس رویداد‌ها وخبر‌های مربوط به هفته بسیج می‌پردازد. برنامه «پیام مازندران» هرروز ساعت ۱۲ درهفته بسیج به مدت ۵ دقیقه به بیان برنامه‌های هفته بسیج از طرف معاونت روابط عمومی سپاه کربلا می‌پردازد.

برنامه «شباهنگام» هرشب درایام هفته بسیج از ساعت ۲۲ الی ۳۰/۲۳ با رویکرد هفته بسیج به انعکاس خبر‌ها رویداد‌ها و گفتگو با مسئولین و بسیجیان استان می‌پردازد. برنامه «شکوه عشق» یک برنامه نیم ساعته به مناسبت هفته بسیج به انعکاس فعالیت‌های بسیج در استان و ایثارگری‌ها و رشادت‌های بسیجیان استان می‌پردازد.

برنامه «الفبای ایثار» هم دراین هفته به موضوع بسیج و جانفشانی‌های این عزیزان در شرایط حاضر می‌پردازد.

همچنین در این حوزه به تحلیل و تبیین وضعیت جبهه مقاومت و دستاورد‌های آن با توجه به پیروزی علیه جریانات صهیونیستی آمریکایی و تکفیری در بین برنامه‌های پرداخته شد.

حوزه سیما:

ویژه برنامه گفتگو محور «انتقام سخت» در رابطه با نابودی داعش با اجرای محمدعلی رضاپور و به تهیه کنندگی مهدی وحیدی با حضور سردار میرشکار از فرماندهان دفاع مقدس و خانواده شهید مدافع حرم حاجی زاده به طور زنده به روی آنتن سیمای استانی رفت.

این برنامه در آیتم‌هایی به انعکاس پیام رهبری و سردار قاسم سلیمانی، تشکر خانواده‌های شهدای مدافع حرم، شور و شعف مردم منطقه از سقوط مذبوحانه فرقه تکفیری داعش، بیان چگونگی ایجاد داعش و نحوه سقوط آن پرداخت.

ویژه برنامه «مدرسه عشق» در ۷ برنامه ۵۰ دقیقه‌ای با اجرای ملک محمودی و به تهیه کنندگی علیرضا فلاح به گفتگو با اقشار بسیج اعم از بانوان ورزشکار، اساتید، مهندسین کشاورزی، علم و فناوری دانشجویان، دانش آموزان و کارمندان، ارائه گزارش از فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی، نوآوری و خلاقیت‌های بسیجیان، پخش پیام‌های امام و رهبری و سرود‌های حماسی می‌پردازد.

برنامه «مازرونی شو» با اجرای خانم رحمانی و آقای اسدی در سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی مهدی وحیدی با حضور سردار بابایی، ارائه گزارش از حضور بسیجیان استان در زلزله کرمانشاه و با حمایت سپاه کربلا می‌پردازد.

برنامه «دیما» به تهیه کنندگی مهدی رازقی به پخش گزارش ۱۵ دقیقه‌ای از یک خانواده شهید بسیجی در غرب استان پرداخت.

حوزه خبر:

همچنین حوزه خبر استان به پوشش کلیه رویداد‌های بسیج در سطح استان، تولید و پخش ۳ گزارش خبری با موضوع بسیج و پخش گفتگوی ویژه خبری با دعوت از یکی از فرماندهان بسیج پرداخته می‌شود.

فضای مجازی:

حوزه واحد فضای مجازی به بارگزاری برنامه مرثیه عشق ۷ برنامه، بارگزاری برنامه پیام مازندران ۷ برنامه ۸ دقیقه‌ای، بارگزاری برنامه شباهنگام ۷ برنامه ۵ دقیقه‌ای، بارگزاری ۷ برنامه ۵ دقیقه‌ای در واحد صدا و بارگزاری مدرسه عشق به تعداد ۷ برنامه خواهد پرداخت.

انتهای پیام/آ

ویژه برنامه‌های بسیج در صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.