بیست‌ و ششمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» برگزار می‌شود

تازه‌ترین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» با اجرای موسیقی کیوان ساکت برگزار می‌شود.

بیست‌وششمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» برگزار می‌شودبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ در تازه‌ترین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» که روز شنبه چهارم آذر ماه ساعت 17 در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود، کیوان ساکت آهنگ‌ساز، نوازنده تار و سه‌تار و مدرس دانشگاه به اجرای برنامه می‌پردازد.

کیوان ساکت در سال ۱۳۷۵ گروه وزیری را تأسیس کرد و از آن زمان تاکنون آثار زیادی را با این گروه اجرا کرده است. او در سال ۱۳۶۹ به دعوت پرویز مشکاتیان به عنوان نوازنده و تک‌نواز به گروه عارف دعوت شد و حاصل این همکاری آثاری نظیر «افشاری مرکب»، «افق مهر»، «وطن من» با صدای ایرج بسطامی، و «مقام صبر» از ساخته‌های استاد مشکاتیان با تکنوازی تار و سه‌تار کیوان ساکت و آواز علیرضا افتخاری است.

از دیگر فعّالیت‌های کیوان ساکت می‌توان به کُنسرت‌های متعدد در داخل و خارج از ایران اشاره کرد. وی ارکستر بزرگ کیوان ساکت را تأسیس و با بیش از ۶۰ نوازنده و خواننده در سال‌های اخیر کنسرت‌های متعددی را در تهران با موفقیت اجرا کرده است.

گفتنی است؛‌ بیست و ششمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه»، شنبه چهارم آذرماه، ساعت 17 در تماشاخانهٔ مهر حوزه هنری برگزار می‌شود. حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

 

انتهای پیام/

 

کیوان ساکت به اتفاق ترانه می آید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار