ملک نژاد:

تصادف زنجیره ای جاده خاوران یک مصدوم بر جا گذاشت

فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت:در تصادف زنجیره ای صبح امروز در جاده خاوران یک دستگاه مینی بوس و سه خودروی پراید به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  احمد ملک نژاد فرمانده آتش نشانان اعزامی اظهار کرد:با اعلام تصادف زنجیره ای در جاده خاوران به سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه 66 و گروه امداد و نجات 15، ساعت 07:45 دقیقه  به جاده خاوران، حدفاصل جاده توتک و شهرک صنعتی خاوران اعزام شدند.

 فرمانده آتش نشانان اعزامی ادامه داد: برخورد خودروی مینی بوس با سه خودروی پراید باعث شد یکی از خودروهای پراید در وسط جاده واژگون شده و راننده آن در داخل اتاقک خودرو گرفتار شود.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه شخص محبوس شده هیچ آسیبی ندیده بود و در همان لحظات اولیه با کمک رانندگان خودروهای عبوری از داخل خودروی پراید بیرون آورده شد، افزود: نیروهای آتش نشانی به محض حضور در محل حادثه، برای جلوگیری از تصادفات احتمالی بعدی علائم هشدار دهنده ترافیکی را دراطراف صحنه تصادف قرار دادند و همچنین اقدام به ایمن سازی، قطع برق خودروها و جلوگیری از نشت بنزین خودروی واژگون شده کردند.

این فرمانده آتش نشانی گفت: در این حادثه به رغم شدت برخورد خودروها و واژگونی یکی از آنها، خوشبختانه هیچ یک از سرنشینان صدمه ای ندید.

ملک نژاد تصریح کرد: آتش نشانان و نجاتگران بی درنگ خودروی واژگون شده را به حالت اولیه برگرداندند و همچنین علاوه بر پاکسازی سطح جاده، برای باز شدن مسیر تردد خودروهای عبوری هر چهار خودرو را به حاشیه امن کنار جاده انتقال دادند.

این فرمانده آتش نشانی تاکید کرد: هم اکنون علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور منطقه 15 در حال بررسی است.

انتهای پیام/

تصادف زنجیره ای در جاده خاوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار