انتشار ۷۶ مقاله برگزیدگان همایش ملی فاخری‌ها

دبیر علمی همایش ملی فاخری‌ها گفت: ۷۶ مقاله برگزیده همایش ملی فاخری‌ها در مجموعه دو جلدی ۸۰۸ صفحه‌ای به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فریده یوسفی دبیر علمی همایش ملی فاخری‌ها از ارسال ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی فاخری‌ها در چالوس خبر داد.

وی افزود: از بین ده‌ها داوری که به دبیرخانه معرفی شدند ۲۵ داور با تخصص محور‌های فوق از بین استادان دانشگاه و حوزه از استان و خارج از استان انتخاب شدند.

دبیر علمی همایش ملی فاخر با بیان اینکه یکصد مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد، گفت: هر مقاله از سوی سه تا پنج داور بررسی و نمره داده شد که از این تعداد ۷۶ مقاله انتخاب شدند.

یوسفی با اشاره به اینکه ۱۱ مقاله در قالب سخترانی ارائه شد، افزود: هر ۷۶ مقاله در مجموعه دو جلدی ۸۰۸ صفحه‌ای به چاپ رسید.

وی با بیان اینکه ۴۸ مقاله از نظر تنوع محور‌ها در قالب ادبیات فارسی و زبان شناسی بود، گفت: در بخش تعزیه و هنر تعداد ۱۰ مقاله، ادیان و فلسفه و عرفان نیز ۷ مقاله و اشعار آیینی ۵ مقاله و دو حوزه دیگر نیز سه مقاله ارائه و پذیرش شد.

دبیر علمی همایش ملی فاخر افزود: از بین دانشگاه‌های کشور دانشگاه آزاد واحد قائمشهر با ۹ مقاله رتبه نخست و دانشگاه آزاد واحد چالوس نیز با ۸ مقاله رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: ۶۵ مقاله توسط دبیرخانه همایش و همکاری نویسندگان مقاله خلاصه شد و به صورت پوستر در حاشیه سالن همایش به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/آ

ارسال ۱۰۰ مقاله به همایش ملی فاخری‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار