فرماندار سمنان;

صدور 7 هزار ویزای اربعین در سمنان

فرماندار سمنان گفت : هفت هزار ویزای اربعین برای مردم شهرستان سمنان در محرم و صفر گذشته صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار سمنان در دوازدهمین جلسه ستاد اربعین حسینی سمنان ضمن ارائه گزارشی از این ستاد گفت : یکی از دستاوردهای ستاد اربعین سمنان در ماه گذشته، صدور هفت هزار ویزا برای زائران اربعین به کشور عراق بود که نسبت به سال قبل رشد داشت.

 

وی افزود: دیگر دستاورد ستاد اربعین سمنان در سال جاری، افزایش ۲.۵برابری ظرفیت پذیرایی در موکب ها بود که این میزان از پذیرایی شش هزار نفر در روز طی سال ۹۵ به ۱۵هزار نفر روز در سالجاری افزایش یافت.


برپایی ۱۹ موکب ویژه اربعین توسط استان سمنان


فرماندار سمنان با اشاره به فعالیت هشت موکب شهرستان در اربعین، بیان کرد: در مجموع ۱۹ موکب ویژه اربعین توسط استان برپا شد که بیش از ۳۵ درصد آنها به شهرستان سمنان اختصاص داشت.

 

دانایی بیان کرد: پذیرایی بیش از ۱۵ هزار نفر در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام و اسکان بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر زائر اربعین در زمره نقاط قوت ستاد اربعین سمنان در سال جاری بود.

 

وی افزود: در سال جاری همچنین استقرار نیروهای امدادی در نجف و مرز مهران، اعزام پارک بان‌ها، برگزاری دوره های آموزشی، اجرای برنامه های فرهنگی و غیره به خوبی توسط این ستاد صورت گرفت.


انتهای پیام / ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.