توجه به کیفیت و بسته بندی محصولات کشاورزی در جنوب کرمان

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ،خواستار توجه به کیفیت سازی و بسته بندی محصولات کشاورزی در جنوب کرمان شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  یحیی کمالی پور نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ، امروز ،در نشست توسعه زیرساخت های بخش کشاورزی گفت: امروز با توجه به ظرفیت عظیم بخش کشاورزی در جنوب استان کرمان، لازم است توجه ویژه ای به این بخش صورت گیرد‌ و همه مردم و مسئولان باید با همدلی به سمت توسعه گام بردارند.

وی افزود:جیرفت و عنبرآباد در بحث توسعه، طلایی ترین دوران خود را می گذراند و در توسعه نباید تفکر سیاسی و جناحی حاکم شود، کشاورزی نبض تپنده جنوب است و هر کدام از سرمایه گزاران در بخش کشاورزی به تنهایی می‌توانند به توسعه منطقه کمک کنند.

کمالی پور گفت: زمینه پرواز دو هواپیمای باری برای ارسال محصولات کشاورزی به کشور روسیه را فراهم کردم اما متأسفانه کشاورزان حاضر نشدند حتی کرایه بار خود را بدهند، با این حال کماکان در تلاشم که زمینه صادرات محصولات کشاورزی به خارج از کشور را با سهولت بیشتر فراهم شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد، خواستار شناسایی چالش های بخش کشاورزی همراه با ارائه راه حل برون رفت توسط‌ نخبگان و مسئولان دو شهرستان شد، همچنین از‌ پیگیری توسعه صادرات بر مبنای سلامت و امنیت غذایی و کمک به صنایع جانبی و تولیدی در بخش کشاورزی خبر داد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ،خواستار توجه به کیفیت سازی و بسته بندی محصولات کشاورزی در جنوب استان شد و ابراز امیدواری کرد که، هر مزرعه در جنوب استان کرمان، به یک کارگاه تبدیل شود.
انتهای پیام/ی

لزوم بسته بندی مناسب محصولات کشاورزی جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار