مدیر آموزش‌ و پرورش شاهین‌شهر خبر داد:

اعزام 235 دانش‌آموز شاهین‌شهری به اردوی راهیان نور

مدیر آموزش‌ و پرورش شاهین‌شهر گفت: 235 دانش‌آموز دختر دبیرستانی از شاهین‌شهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان سفر کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد اسماعیل‌زاده  امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 235 دانش‌آموز دختر دبیرستانی با 7 دستگاه اتوبوس از شاهین‌شهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان سفر کردند.

وی افزود: دانش‌آموزان آموزشگاه‌های 22 بهمن، حضرت معصومه(س)، حضرت مریم(س)، آل یاسین، انقلاب اسلامی، برکت گلدیس، بحرالعلوم، دکتر انصاری و عترت، چهار روز از مناطق عملیاتی والفجر 8، طلائیه، اروندکنار و معراج الشهدای اهواز دیدن می‌کنند.

مدیر آموزش‌ و پرورش شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان شاهین‌شهری با هدف آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین اهداف انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی و تقویت روحیه مسؤولیت‌پذیری و خودباوری رهسپار مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شدند.

اسماعیل‌زاده اظهار داشت: یک کارشناس و راوی دوران دفاع مقدس، به همراه هر اتوبوس سفر کرده است تا دانش‌آموزان را با با ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی و علت‌های حمله جبهه استکبار به ایران اسلامی آشنا کنند.

 

انتهای پیام/م

 

اعزام دانش‌آموزان  شاهین‌شهری به اردوی راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.