سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

دکتر البرزی نمونه اخلاق مداری و انسان دوستی است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آئین نکوداشت دکتر البرزی، وی را نمونه ای از اخلاق مداری و انسان دوستی معرفی کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آئین نکوداشت دکتر عبدالوهاب البرزی، در تالار اجتماعات سینا و صدرا، برگزار شد.

دکتر علی بهادر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آئین با اشاره به خصوصیات، اخلاق مداری و انسان دوستی استاد البرزی، او را یکی از پایه های مهم دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی کرد که نمونه سختکوشی و تعهد به کار است و گفت: دانشجویان باید بدانند چرا افرادی مانند دکتر البرزی، به یک اسطوره تبدیل می شود، او تمام وقت شبانه روز خود را وقف تلاش و علم اندوزی و راهنمایی دانشجویان کرد.

وی افزود: دکتر البرزی با احساس تعهد، در محیط زندگی خود پژوهش را آغاز کرد و آن را به ثمر رساند، او همواره دانشجویان را به تلاش تشویق کرده تا مشکلات را حل کنند و محیط خود را تغییر دهند.

دکتر بهادر با معرفی استاد البرزی به عنوان فردی انسان دوست، جایگاه کنونی او را مرهون همین ویژگی ها دانست و ادامه داد: دانشجویان باید از خصوصیات او درس بگیرند و ادامه دهنده مسیر او باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه بسیاری برای تحصیل، راهی دیار غربت می شوند، گفت: اما استاد البرزی در کشور خود و کنار هموطنانش ماند و به مردم ایران و دانشگاه علوم پزشکی شیراز خدمت کرد و امیدواریم او همچنان ما را راهنمایی کند.

انتهای پیام/ن

برگزاری آئین نکوداشت دکتر عبدالوهاب البرزی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار