امام جمعه تبریز ؛

بسیج ، بزرگ ترین قدرت بازدارندگی در برابر استکبار

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بسیج را بزرگ ترین قدرت بازدارندگی در مقابل استکبار جهانی دانست.

بسیج ، بزرگ ترین قدرت بازدارندگی در برابر استکباربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم  امام جمعه تبریز،درکارگاه جایگاه مبارزه با استکبار در فرآیند انقلاب امام جمعه تبریز : بسیج ، بزرگ ترین قدرت بازدارندگی در برابر استکباراسلامی در شهرستان مرند افزود : پس از گذشت حدود 40 سال از پیرزوی انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج مردمی به فرمان امام خمینی (ره) ، شاهد گسترش این شجره طیبه در بین مسلمانان جهان هستیم.


وی گفت : وجدانهای بیدار جهان به حقیقت پاکی و درستی این نهاد مردمی پی برده اند و متوجه این مطلب شده اند که این نهاد مقدس بر تمامی فتنه های دشمن غلبه می کند.


وی تاکید کرد : دولت های اسلامی نباید هیچ وقت از مبارزه با دولت امریکا غافل شوند چرا که این دولت مستکبر همواره در پی اختلاف افکنی بین مسلمانان جهان و نفوذ در بین آنان و ایجاد ناامنی است.


امام جمعه تبریز ادامه داد : دولت امریکا در پی شکست در میدان مبارزه در کشورهای عراق و سوریه در پی ایجاد ناامنی دیگری در کشورهای اسلامی است و باید مردم کشورهای اسلامی هوشیار بوده و راه نفوذ آنان بر کشورهایشان را ببندند.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود :نیروهای بسیجی کشورهای ایران ، عراق و سوریه باید بدانند در پی شکست داعش قدرت سلطه به پایان نرسیده است بلکه باید بیش از پیش خود را برای مقابله با دست نشانده های دولت های کشورهای غربی آماده کنند.


وی با تقدیر از برگزارکنندگان کارگاه های بصیرت افزایی و روشنگری در شهرستان مرند گفت : با برگزاری چنین برنامه های برای نوجوانان و جوانان در سراسر استان می توان اهداف حقیقی انقلاب اسلامی را در ذهن و جان آینده سازان کشور نهادینه کرد.


امام جمعه شهر مرند در این مراسم گفت : این کارگاه یک روزه به همت ستاد نماز جمعه، حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) و سپاه ناحیه مرند در اردوگاه پیام با هدف بصیرت افزایی و دشمن شناسی رای 250 نفر از دانش آموزان این شهرستان برگزار شد.


حجت الاسلام نعمت زاده افزود : امسال 9 برنامه بصیرت افزایی برای دانش آموزان در شهرستان مرند برگزار شده است.

انتهای پیام/خ

بزرگ ترین قدرت بازدارندگی در مقابل استکبار جهانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.