مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر:

540 دانش آموز بوشهری آموزش های پیشگیری از اعتیاد فراگرفتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: با همکاری این جمعیت و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر 540 نفر آموزش های پیشگیری از اعتیاد فراگرفتند.

540 دانش آموز بوشهری آموزش های پیشگیری از اعتیاد فراگرفتندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین درویشی روز پنجشنبه در کارگروه بررسی آسیب های اجتماعی استان بوشهر افزود: این آموزش ها در 2 بخش دختران و پسران با هدف آشنایی آنها با مخاطرات مصرف موادمخدر برگزار شده است.
وی یادآورشد: در قالب طرح ملی پیمان که با هدف پیشگیری از اعتیاد برای ایجاد نشاط اجتماعی اجرا شده یک سری آموزش ها برای برخی از اعضای جمعیت هلال احمر استان بوشهر ارائه شده است.
درویشی افزود: افراد آموزش دیده در شهرستان های محل سکونت خود با تشکیل گروه های هفت نفره در زمینه پیشگیری از اعتیاد آموزش های لازم را به جامعه ارائه می کنند.
وی یادآورشد: یک تفاهم نامه نیز بین جمعیت هلال احمر استان بوشهر و اداره زندان های این استان امضا شده که در راستای آن علاوه بر دوره های پیشگیری از اعتیاد و کمک های اولیه یکهزار واکسن مننژیت به زندانیان تزریق شده است.
درویشی گفت: شماری از اعضای جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز با حضور در دهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد در تهران با آخرین دستاوردهای علمی در حوزه پیشگیری از اعتیاد آشنا شده اند.
وی یادآورشد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر هم اکنون 15 هزار نفر عضو جوان ثبت شده دارد .
درویشی افزود: با هدف علم رفتاری افراد جامعه از آسیب های ناشی از اعتیاد آموزش های لازم به اعضا ارائه می شود تا یتوانند بصورت علمی به فعالیت در این زمینه بپردازند.

انتهای پیام/پ

540 دانش آموز بوشهری آموزش های پیشگیری از اعتیاد فراگرفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.